Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik weet het niet zeker, maar mij lijkt het logischer dat je voor elke tv een aparte ontvanger nodig hebt. Je kan wel 4 TV's op één ontvanger aansluiten, maar krijg je dan niet op elke TV hetzelfde beeld te zien?
Dan zou dat een samsung moeten zijn, want die leveren ze volgens mij alleen maar bij een @Home abbo. Overigens zit ik ook bij @Home en ondervind geen problemen
Wat was de prijs voor die ontvanger?
Over de prijs waren ze nogal vaag, dus ik vermoed dat er nog wel wat aanschaf-kosten bij komen. Niet naar gevraagd verder.M. Mulder schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:18:
Dan zou dat een samsung moeten zijn, want die leveren ze volgens mij alleen maar bij een @Home abbo. Overigens zit ik ook bij @Home en ondervind geen problemen![]()
Het zou een 30-euro abonnement zijn die je 2 maand kon proberen en dan heb je dus telefonie en 4/.5 Mbit internet en digitale TV. Ik vermoed dus dat dat 1 kastje is wat dat alles regelt.
Maar goed, ik heb dus echt 3x gevraagd of ze het zeker wist dat er >1 tv op aangesloten kon worden en toen zei ze dat er dus 4 aansluitingen op zitten voor 4 TV's/video's
Over het merk. Op de site van @home staan linkjes naar handleidingen van 3 merken ontvangers. Dus er is meer mogelijk dan alleen de Samsung.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Voor zover mij bekend klopt er niet veel van het verhaal. Op de zogenaamde Standaard Definitie TV (SDTV) ontvangers zitten over het algemeen 2 scart aansluitigen, maar dergelijke ontvangers hebben intern maar 1 tuner. Dat wil zeggen dat het gekozen digitale kanaal op alle aansluitingen gelijk is. Er komen nu ook SDTV Personal Video Recorder ontvangers die intern 2 tuners hebben, maar die tweede tuner wordt gebruikt voor opnames op een harde schijf. Op de scart aansluitingen wordt meestal nog steeds het zelfde digitale kanaal uitgestuurd als waar je naar kijkt op de aangesloten TV. Van ontvangers met 4 scart aansluitingen heb ik nog niet gehoord. In de praktijk moet je er gewoon van uit gaan dat je 1 ontvanger per TV nodig hebt als je tenminste op alle TV's onafhankelijk van een andere TV naar een ander digitaal kanaal wilt kijken.
Daar was ik al bang voor.
Ik ben benieuwd wat je als klant dan kunt doen als blijkt dat je verkeerd bent voorgelicht. (ben dus blij dat ik even verder ben gaan zoeken)
* TD-er wil wel digitale TV, maar niet voor elke TV/video een losse tuner kopen.
Ik ben benieuwd wat je als klant dan kunt doen als blijkt dat je verkeerd bent voorgelicht. (ben dus blij dat ik even verder ben gaan zoeken)
* TD-er wil wel digitale TV, maar niet voor elke TV/video een losse tuner kopen.
Nee, nu heb ik gewoon analoge kabel en dus zit in elke TV/video wel een eigen tuner, maar ik wil geen 100 euro uit gaan geven voor elke plek waar ik mischien tegelijk TV wil kijken of iets op video wil opnemen. Tevens zie ik nog niet voor me hoe de video dingen kan opnemen van verschillende zenders als ik niet thuis ben, maar dat is nog het minste probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:16:
Nu heb je toch ook voor/in elke TV een losse tuner?
Kortom ik wil gewoon niet een paar-100 euro kwijt zijn om overal hier in huis digitaal te kunnen kijken.
Verder niemand die weet van een digitale tuner voor de kabel die voor meer TV's geschikt is (dus >1 programma tegelijk kunnen kijken) ?
Pagina: 1