[Fout] Veel eerste Wii-games ondersteunen geen vier spelers

Pagina: 1
Acties:

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:23
Jongens ik weet niet waar ik moet beginnen om aan te geven, wat er van dit bericht allemaal niet klopt.

Allereerst, de negen spellen waar jullie naar referen door de link te geven bij het nieuwsbericht, zijn helemaal niet de launchgames. Het zijn een aantal spellen van Nintendo, maar er zijn ook nog third parties en games van Nintendo die hier niet bij staan. Daarnaast hebben jullie de pagina zelf niet eens goed bekeken. Aangezien van Battalion Wars nog helemaal niet bekend is hoeveel spelers dat spel max. kunnen spelen. WarioWare aan de andere kant is de partygame bij uitstek, die kun je zelfs met tot vijf personen spelen. Die hebben jullie ook niet genoemd. Maar welke spellen heb je dan verder nog? Red Steel, Monkey Ball, Need for Speed en ga zo maar door...

Een complete lijst met spellen die in ontwikkeling zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_games

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 23-09-2006 10:59 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Je hebt gelijk; het beeld is nu wat te eenzijdg. Ik heb sterker benadrukt dat het om games gaat die uit Nintendo's stal komen en dat in het geval van WarioWare er onderdelen zijn die wel meer dan twee spelers ondersteunen. Daarnaast heb ik de link naar WiiNintendo opgenomen om te laten zien dat er nog meer spellen op stapel liggen die wel met vier spelers overweg kunnen.

Niettemin zijn deze negen blijkbaar de negen games waarmee Nintendo zichzelf en de Wii wil profileren en die in de beginfase van de Wii uitkomen. Als daarvan in 2,5 keer van de 9 fourplayergaming zit (en in 2 van de 9 keren wifi-ondersteuning), dan is dat wat betreft de releases uit Nintendo's eigen stal wat mij betreft wat aan de summiere kant, zeker aangezien het om een product launch gaat en dit het moment bij uitstek is om je naam neer te zetten.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

De nieuwe titel is ook fout:

nieuws: Aantal eerste Wii-games ondersteunen geen 4 spelers

moet zijn: Aantal eerste Wii games ondersteunt, niet ondersteunen.

Mother, will they like this song?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:23
Het spijt me, maar het nieuwsbericht klopt nog steeds helemaal niet. Ik begrijp dat je naar de Nintendo pagina kijkt en dat concludeert. Maar de spellen op die pagina zijn én niet allemaal launchgames, noch zitten ze allemaal in de launchwindow. Het is gewoon een greep uit de collectie. Rechtbovenin staat een link naar de complete collectie: http://wii.nintendo.com/games_list.html. Nintendo geeft dus zelf op de website ook een complete lijst met de games die uitkomen voor maart 2007.

Ik heb daar even uitgehaald welke spellen, zeer waarschijnlijk 4 spelers zullen ondersteunen (bold).

Wii Sports (bundled with hardware)
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Excite Truck
WarioWare: Smooth Moves
Battalion Wars II ?
Big Brain Academy (temporary name)
Mario Strikers Charged
Metroid Prime 3: Corruption
Super Mario Galaxy (temporary name)

Third-party Wii titles available from launch to March 31, 2007:

Game Name Publisher
The Ant Bully Midway
The Barnyard THQ
Blazing Angels: Squadrons of WWII Ubisoft
Bust a Move Revolution Majesco
Call of Duty 3 Activision
Disney's/Pixar's Cars THQ
Dance Factory Codemasters
Disney's Chicken Little: Ace in Action Buena Vista Games
Disney's Meet the Robinsons Buena Vista Games
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 Atari
Elebits Konami
Far Cry: Vengeance Ubisoft
The Godfather Electronic Arts
The Grim Adventures of Billy & Mandy Midway
GT Pro Series Ubisoft
Happy Feet Midway
Ice Age 2 Vivendi
Madden NFL 07 Electronic Arts
Marvel: Ultimate Alliance Activision
Metal Slug Anthology SNK
Monster 4x4: World Circuit Ubisoft
Mortal Kombat: Armageddon Midway
Need for Speed: Carbon Electronic Arts
Open Season Ubisoft
Prince of Persia Ubisoft
Rampage: Total Destruction Activision
Rapala Tournament Fishing Activision
Rayman Raving Rabbids Ubisoft
Red Steel Ubisoft
Sidewinder Codemasters
Sonic and the Secret Rings Sega
SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab THQ
SSX Electronic Arts
Super Monkey Ball: Banana Blitz Sega
Teenage Mutant Ninja Turtles Ubisoft
Tiger Woods PGA Tour Electronic Arts
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Ubisoft
Tony Hawk's Downhill Jam Activision
Trauma Center: Second Opinion Atlus
World Series of Poker Activision

Ik zie dat dit ook niet helemaal klopt, aangezien dit de amerikaanse releaselijst is. Maar goed, het gaat om het idee. Er komen zat 4 player games.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 21:20

Leejow(saait)

Blater

Ik mis de hele nieuwigheid van het 'nieuws'bericht eigenlijk. De multiplayerfunctie is eigenlijk een standaard bijkomstigheid van de Wii. Het feit dat niet alle games multiplayer ondersteunen is ook niet wereldschokkend en kon al veel eerder geconcludeerd worden. Dit is eigenlijk ook altijd regel bij een launch dat er maar een X-aantal games zijn die multiplayer ondersteunen en dat de rest volledig singleplayer is.

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Hoedje: je verhaal is ook de reden waarom ik het nieuwsbericht heb aangepast. Het gaat daarin om de spellen die Nintendo zelf publiceert. Ik link ook expliciet naar de lijst met third-party games om te laten zien dat daarin wel de nodige titels voor vier spelers voorkomen.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Pagina: 1