Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over bluetooth icm SE W300i

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over de W300i van Sony Ericsson.

Een kameraad van mij kon (als ik hem toevoegde aan "Mijn Apparaten" en de verbinding toestond) in mijn telefoon komen en bestanden van mij naar zijn telefoon sturen. Maar ik kan die functie op mijn W300i niet vinden? Is die er wel?
Later hoorde ik ook nog dat er een bepaalde applicatie voor op de telefoon bestond waarmee je in iemand anders zijn telefoon kon komen. Wie weet hier meer van?

Verwijderd

Als je bluetooth aanzet dan kun je gewoon gevondne worden voor bestandswissel.
Voor het versturen van bestanden hoef je bt niet eens aan te zetten want die gaat automatisch aan.

En ik weet niet welke applicatie bedoeld apart van de standaard applicatie in de tel.

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij kan dit alleen met samsung telefoons :)

Verwijderd

Topicstarter
o rey schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:00:
Volgens mij kan dit alleen met samsung telefoons :)
idd :) wat ik me nou afvraag is of dat ook met een SE kan..

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 13:20
Gaat bij SE ook prima ;) Ik kon met m'n K700i al bij een vriend in de foon kijken en hij bij mij....

Gewoon bij "Mijn apparaten" naar zijn telefoon gaan en dan op "Bladeren" klikken ;) En voila, je kunt zijn bestanden bekijken en indien gewenst zelfs downloaden!

Wanna play?

Verwijderd

Titel even gewijzigd van "Bluetooth vraag" into "Vraag over bluetooth icm SE W300i"

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:32
ik kon dat vroeger met mijn T610, maar op mijn W550i kon ik die functie ook niet vinden

// Tinux, congrats he ;)

Verwijderd

Ik heb er even een Z530i erbij gehaalt (welke bijna hetzelfde is als de W300i) en bladeren kan niet (meer).
Ik kan me idd wel herinneren dat het wel kon met vorige SE toestellen.

Deze vraag had trouwens goed in Het bluetooth ervaringen en problemen topic gekunt. Overige vragen kunnen dus daar geplaatst worden; deze kan dan op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.