Toon posts:

Haperingen afspelen DIVX-DVD etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wat voor een media dan ook afspeel op mijn pc dan hapert de bende. In eerste instantie dacht ik aan een verkeerde codec maar dat is het niet. Ik heb namelijk net een nieuwe Windows XP SP2 installatie gedaan. Als ik bv de intro van Company of Heroes afspeel is mijn harde schijf als een gek bezig en loopt het filmpje hakkerig. Ingame is dit niet het geval. Ga ik terug naar het menu dan begint de harde schijf weer flink te ratelen (achtergrondfilmpje). Nou moet dit 'm wel in de hardware zitten lijkt me maar heb geen idee waar ik het precies moet zoeken.

Harde schijf lijkt het meest voor de handliggend maar ook als ik het op een andere schijf installeer blijft het probleem zich voordoen. (op die schijf staat geen Windows, maar toch)

Heb audiodrivers al uitgeschakeld, en het probleem blijft, dus mijn Audigy 2 is het ook niet.

Met nforce drivers en zonder, geen verschil.

ATI X1900 XTX met ATI 6.9 drivers, standaardinstellingen.

Mijn gevoel zegt met dat het of het geheugen of het moederbord is, omdat de rest eigenlijk is uitgesloten.

Maar ik vind het zo raar dat het hier aan zou liggen, terwijl de games verder goed lopen.

Wat kan ik nog meer testen? Of herkent iemand dit probleem?