Verwarring alom, gisteren stond er nog een artikel op de FP: "De vooroordelen van Tweakers", die is nu schijnbaar gewijzigd, de naam is hetzelfde, maar de reacties zijn anders. In de eerste colum had ik gereageerd en ik dacht dus mijn reactie verloren te hebben.
De tekst van de nieuwe versie is wel enigzins aangepast, maar het onderwerp is hetzelfde.
Hoe zit dat dan, nu heb je feitelijk twee artikels over hetzelfde onderwerp?
Ik vind het nogal verwarrend overkomen (geldt waarschijnlijk ook wel voor degenen die in de eerste colum gereageerd hebben).
Is het dan niet mogelijk om de reacties van de eerste naar de tweede te verhuizen, of gewoon geen tweede aan te maken?
/me snapt het even niet meer en hoopt op een behulpzaam Adje [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
De tekst van de nieuwe versie is wel enigzins aangepast, maar het onderwerp is hetzelfde.
Hoe zit dat dan, nu heb je feitelijk twee artikels over hetzelfde onderwerp?
Ik vind het nogal verwarrend overkomen (geldt waarschijnlijk ook wel voor degenen die in de eerste colum gereageerd hebben).
Is het dan niet mogelijk om de reacties van de eerste naar de tweede te verhuizen, of gewoon geen tweede aan te maken?
/me snapt het even niet meer en hoopt op een behulpzaam Adje [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]