Droogkloot.
Heb je het al geprobeerd? (het kan gewoon)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja ik heb het wel geprobeerd, maar:Marzman schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:18:
Heb je het al geprobeerd? (het kan gewoon)
twee servers geen probleem;
twee servers tegelijk geen probleem
ik moet alleen telkens om de 4 threads aangeven dat ik die met een andere server wil downloaden, kan dat niet automatisch?
Droogkloot.
Beide servers 2 threads geven, en in totaal 4 threads openzetten? Dan gaat hij vanzelf 50/50 van beide servers downloaden.
Verwijderd
Ik persoonlijk ben niet zo kapot van Grabit.
Als je vanaf meerdere servers wilt downloaden heeft een programma als NewsLeecher veel meer mogelijkheden.
Je kan net zo veel verbindingen per server openzetten als je de server toelaat en je kan daaraan ook nog voorkeuren aan toe voegen door de prioriteit per server in te stellen.
Wat handig kan zijn als je een payserver met een limiet hebt.
Ook de snelheid kan je heel makkelijk regelen, zodat als je even een stukje bandbreedte nodig hebt voor een andere toepassing, dan kan je eenvoudig de schuif van Newsleecher wat lager zetten.
Ik heb Grabbit en Newsleecher beide op mijn PC staan, maar tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar NewsLeecher .
Als je vanaf meerdere servers wilt downloaden heeft een programma als NewsLeecher veel meer mogelijkheden.
Je kan net zo veel verbindingen per server openzetten als je de server toelaat en je kan daaraan ook nog voorkeuren aan toe voegen door de prioriteit per server in te stellen.
Wat handig kan zijn als je een payserver met een limiet hebt.
Ook de snelheid kan je heel makkelijk regelen, zodat als je even een stukje bandbreedte nodig hebt voor een andere toepassing, dan kan je eenvoudig de schuif van Newsleecher wat lager zetten.
Ik heb Grabbit en Newsleecher beide op mijn PC staan, maar tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar NewsLeecher .
uit praktisch opzicht:
1sever: grabit
2+ : Newsleecher of ander progje dat automatisch meerder servers ondersteund...
(<-- heeft TweakDsl, en heeft da problem niet
)
1sever: grabit
2+ : Newsleecher of ander progje dat automatisch meerder servers ondersteund...
(<-- heeft TweakDsl, en heeft da problem niet
Pagina: 1