Ik ben bezig om bij mijn opa en oma een planet ADSL abbonnementje aan de gang te krijgen met een draadloze verbinding via een speedtouch 716 modem/router. Deze heeft echter het probleem dat het wifi gedeelte al na een paar minuten uitvalt. Het netwerk is nog wel te vinden, maar je kan er niet mee connecten. Ook is het wifi lampje op de modem/router uit. Het bedrade deel werkt dan nog wel gewoon door.
Iemand bekend met die probleem?
Om dit probleem om te lossen heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd, echter kan ik nu de kpn installatie cd niet meer gebruiken. Die begint te miepen dat de user/pass van de modem/router niet meer klopt.
Weet iemand welke user/pass de kpn installatie cd verwacht op de modem/router?
Met de hand instellen lukt me niet...
Ik ben bang dat de nieuwe firmware ook niet gaat helpen, aangezien ik het lampje van de wifi nog steeds zie uitgaan na enkele minuten...
Iemand bekend met die probleem?
Om dit probleem om te lossen heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd, echter kan ik nu de kpn installatie cd niet meer gebruiken. Die begint te miepen dat de user/pass van de modem/router niet meer klopt.
Weet iemand welke user/pass de kpn installatie cd verwacht op de modem/router?
Met de hand instellen lukt me niet...
Ik ben bang dat de nieuwe firmware ook niet gaat helpen, aangezien ik het lampje van de wifi nog steeds zie uitgaan na enkele minuten...