amd athol 3000+

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Mxxx
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik heb nieuwe moederbord en videokaart dus die wouw k er in zetten en ik heb opnieuw koelpasta aan gebracht op de processor..

en als ik hem opstart staat er dat hij 50 graden is... :/
maar als ik hem gewoon in bios houd loopt het alleen maar op en ver in de 60 vind ik het een beetje eng worden dus zet ik hem maar weer uit maar hoe komt dit? ;(

kan iemand me helpen met moeder bord is een Asus KV8-VM

en ik heb 3 case fans en er zit boxed cooler op

gr. Mxxx

Kan een mod ff de naam veranderen met "te heet" er achter?

[ Voor 7% gewijzigd door Mxxx op 22-09-2006 23:04 . Reden: naam van topics ]

Verwijderd

Heb je er niet teveel koelpasta op gedaan?

Een klein druppeltje is geoeg, en dan met een plastic zakje over je vinger die druppel verdelen over de processor :)

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 12:07
Probeer idd opnieuw nog eens een dun maar dekkend laagje koelpasta erover te smeren en de processor er in 1 keer op te drukken en vast te klemmen ;) .
[b][message=26535230,noline]
Kan een mod ff de naam veranderen met "te heet" er achter?
En niet te vergeten deze mysterieuze "Athol" processor in de vergetelheid te settelen 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Barre_Code op 22-09-2006 23:39 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

Mentalist

[avdD]

Titel klopt idd weinig van, maar de rest van de topicstart kan ook wel beter :).

In Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat al wat meer informatie, maar op internet (ook hier op GoT) zijn duizenden guides te vinden om een CPU-koeler te monteren. Komt erop neer: volg de instructies, dan kan je CPU nooit te warm worden. Controleer of je koelblok warm wil worden, dan is de koelpasta/pleister-verbinding tussen CPU en koelblok ook goed. Als dat allemaal in orde is en je temperatuur is toch te hoog (en je systeem loopt wel goed), dan is mogelijk je temperatuursensor kapot/overgevoelig.

Controleer dus eerst eens je koeler en koelpasta, en kijk of de fan überhaupt wel draait :). Als dat allemaal klopt mag je een nieuw topic openen, geef dan aan of je koelblok warm wil worden, wat voor en hoe je de koelpasta hebt aangebracht, wat voor koeler, CPU en moederbord je hebt en hoe je alles in elkaar hebt gezet, als het kan zelfs met een foto erbij zodat we ook echt kunnen zien wat je gedaan hebt.

Dit topic bevat te weinig informatie en gaat dus dicht, veel succes :).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.