Ik ben al enkele weken aan het kijken naar een natuurlijk zo goed mogelijke laptop voor een zo laag mogelijke prijs. Hij zal worden gebruikt om bijvoorbeeld maya, autocad, 3dmax, etc. te gebruiken. En daar komt nog eens boven op dat ik het waarschijnlijk ruim 5 jaar met deze laptop zal moeten doen.
Nu heb ik zelf al flink rond gekeken, en in enkele winkels advies gevraagd, maar nu kom ik er toch niet meer uit
.
Wat naar mijn idee de beste specificaties zijn voor mij is het volgende:
Processor: Intel Core 2 Duo
Werkgeheugen: 2 GB DDRII
Videokaart: Nvidia Go 7600 (moet echt een Nvidia zijn en geen ATI)
Scherm afmeting: 15,4"
Maar nu weet ik het dus echt niet meer, want er is zo veel en tegelijkertijd zo weinig wat enigzins in de buurt komt.
Verder ligt mijn budget rond de 1500 (eventueel wat meer, maar minder heeft natuurlijk mijn voorkeur
Wie helpt me uit de brand? graag ook een site/winkel waar hij te bestellen is (alleen Nederlandse winkels).
Alvast bedankt!
Nu heb ik zelf al flink rond gekeken, en in enkele winkels advies gevraagd, maar nu kom ik er toch niet meer uit
Wat naar mijn idee de beste specificaties zijn voor mij is het volgende:
Processor: Intel Core 2 Duo
Werkgeheugen: 2 GB DDRII
Videokaart: Nvidia Go 7600 (moet echt een Nvidia zijn en geen ATI)
Scherm afmeting: 15,4"
Maar nu weet ik het dus echt niet meer, want er is zo veel en tegelijkertijd zo weinig wat enigzins in de buurt komt.
Verder ligt mijn budget rond de 1500 (eventueel wat meer, maar minder heeft natuurlijk mijn voorkeur
Wie helpt me uit de brand? graag ook een site/winkel waar hij te bestellen is (alleen Nederlandse winkels).
Alvast bedankt!