Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lesrooster importeren in Outlook agenda.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.472 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• bopitje86
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10-08-2010
Zit met het volgende probleem, wil mijn lesrooster in mijn outlook agenda zetten.
Liefst gewoon kopiëren en plakken, ik weet dat je het 1 voor 1 kan doen. Maar hoop dat iemand een programma kent waardoor je bestand lesrooster kunt importeren in outlook. Heb mijn lesrooster in Excel bestand.
Ben hele middag en avond al aan het zoeken op het net, maar nog niks kunnen vinden.
Neem aan dat ik niet de eerste student ben die dit wil :p

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Waarschijnlijk wel de eerste student die het zonder voorbeeld lesrooster / studierichting / School zegt waardoor niemand er iets mee kan.

Oh shit, sorry ik kan er wel iets mee. Gewoon als ical inlezen. Dan werkt het goed bij mij. Niet bij jou, wat gaat er dan niet goed / wat voor f*cking formaat is het dan....

• ReneB
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-09-2017

ReneB

My way or the Highway !!

Je kan in outlook als je onder je agenda zit ook gewoon een CSV bestand importeren.

Even de juiste kolommen op de juiste plek zou moeten werken denk ik ....

Hmmm shja ... Dan toch maar wel !

• bopitje86
Zit op avans hoge school in den bosch

De roosters zijn alleen via internet te krijgen en niet via een excel bestand.

Zie hier een voorbeeld:

http://i10.tinypic.com/3zs70nr.jpg

Ben nu de tabel aan het kopieren en proberen heb in outlook te krijgen. In welk progamma kan ik de tabel het beste opslaan, om vervolgens in outlook te laden ?

[Voor 15% gewijzigd door bopitje86 op 22-09-2006 23:05]

• ParaNoiMia
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11-08 10:39
bopitje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:55:
Zit op avans hoge school in den bosch

De roosters zijn alleen via internet te krijgen en niet via een excel bestand.

Zie hier een voorbeeld:

[afbeelding]

Ben nu de tabel aan het kopieren en proberen heb in outlook te krijgen. In welk progamma kan ik de tabel het beste opslaan, om vervolgens in outlook te laden ?
Misschien dat Excel er iets mee kan ? En daarna exporteren naar CSV ?

• djluc
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 17:13
Is die printweergave misschien simpeler?

• bopitje86
haha ik kan hem uitprinten, maar wat ik nu wil is hem importeren in outlook. En vervolgens weer syncgroniseren met mijn mda. Wil dat daar mijn lesuren in komen te staan. Das een erg mooie functie van agenda. Dat hij precies aangeeft waar en wanneer ik er moet zijn.

Wat natuurlijk het gemakkelijkst maar ook meeste tijd kost, is voor elke week alles uitpinten en dan alles handmatig invoeren in de pc. Wat ik nu zoek is een programma of plugin voor outlook die de gegevens overneemt, en invult in de agenda.

• djluc
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 17:13
Nee, dat bedoel ik niet. Over het algemeen is de HTML van een printweergave een stuk simpeler van opzet. Misschien dat je daar eenvoudiger een tooltje voor kunt maken om die in je agenda te plaatsen.

• Martgames
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 07-08 11:37
misschien kun je hier iets mee

*knip* reclame

[Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2020 15:59]

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Los van dat dit topic uit 2006 komt, zie ik niet hoe dat relevant is voor het probleem. Dit topic gaat op slot. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True