Fedora core 6 en extra repo's probleem

Pagina: 1
Acties:

• agrix
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Ik heb afgelopen week fedora core 6 (5.92) geinstalleerd op mijn laptop en het werkt echt super!

Alleen heb ik nu een probleem met de extra repo's zoals ATRPMS en Livna. Ik krijg deze gewoon niet werkend onder Fedora Core 6.

Ik heb het hele internet al afgestruind voor oplossingen maar het lijkt nog of ik de enige ben met dit probleem kan werkelijk nergens hier iets over vinden. :S

Heeft iemand dit werkend gekregen en zoja zou je dan misschien mij enig uitleg kunnen geven hoe ik deze wel werkend kan krijgen.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 18% gewijzigd door agrix op 22-09-2006 21:41 ]

• slager
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:35
Waarom denk je dat bijvoorbeeld Livna al FC6 packages aanbied? Ik zie geen enkele mededeling op de site dat 6 al ondersteund wordt. En omdat 6 nog beta is, lijkt me dit ook niet erg waarschijnlijk. En dan is het logisch dat deze repo's gewoon niet werken.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-01 10:19

Eijkb

Zo.

Je kan vaak gewoon een FC 5 channel opnemen in Yum en installeren hoor. Dat mag het probleem niet zijn, gewoon de .repo bestanden in je /etc/yum.repos aanpassen zodat daar niet $ver staat maar gewoon 5 oid.

.

• agrix
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Ik heb de repo's aangepast in de yum.conf maar nu krijg ik dependency problemen.. Het zal dus wachten worden tot de final van 6 word gereleased.

Tnx iig