Acer Aspire 7111WSMi hoe werkt de kaartlezer?

Pagina: 1
Acties:

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 00:23
Hallo beste tweakers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe laptop, echter nu wil ik de ingebouwde 5 in 1 kaartlezer gebruiken om nieuwe bestanden op een memory stick duo te zetten. Ik krijg maar geen idee hoe dit werkt, er schijnt geen socket aanwezig te zijn voor de Sony Memory stick terwijl deze er toch echt moet zijn. ;) .De beknopte manual en google maken mij ook al niet wijzer..

Wie o wie helpt mij? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Wokkel1982 op 22-09-2006 20:22 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, het is in zo'n (en eigenlijk in elk) geval wel handig als je even aangeeft welk merk en type laptop je hebt en welk OS je draait. Ubuntu zal net iets anders reageren als WIndows 98, om maar eens twee halve exoten te noemen ;)

Maar ik ga d'r vanuit dat je XP draait met SP2 er op - en dan moet ie zo'n kaartje gewoon herkennen als je het er in stopt. Hij moet gewoon een verwisselbare schijf zien in je verkenner :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 00:23
Het probleem is eigenlijk dat het fysiek niet wil passen ;) , sorry voor mijn slechte uitleg hoor.
Ik zie zegmaar geen geschikte plek om de Memory Stick in te stoppen ;)

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

In mijn laptop (Toshiba u200) is er zeg maar een gleuf waar meerdere soorten geheugenkaarten in kunnen en dan moet je soms doordrukken om het te laten passen.
Heb je geen adapter nodig om een MS Duo in een MS slot te doen?

The need for speed drives me