Lego: Star Wars. Save game probleem.

Pagina: 1
Acties:

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb vandaag Lego: Star Wars (1) gekocht (goedkoop en leuk :P ). Maar ik zit met een flink probleem als ik wil opslaan. Dat kan na elk lvl dat je hebt uitgespeeld. Maar op de een of andere manier kloppen m'n toetsen dan opeens voor geen meter meer.
Ik zal het proberen uit te leggen, keep up :) :
Na een lvl dat ik heb uitgespeeld vraagt het spel of je wilt opslaan. Ik kies ja. Tot zover geen problemen.
Dan gaat hij naar het save gedeelte. Je kan hier uit 6 "save-blokken" kiezen (dus 6 verschillende save games zijn mogelijk om te hebben). Hier reageerd het spel opeens niet meer op m'n pijltjes toetsen, niet meer op enter, eigenlijk nergens meer op behalve de W toets. Die ziet hij als enter. Dus ik kan alleen maar blok 1 kiezen (staat hij automatisch op, en aangezien ik alleen nog maar kan enteren met behulp van W en verder niks.)
Dan gaat hij naar het volgende scherm: "are you sure you wanna save?" en daar is het grote probleem. Hij staat automatisch op nee. En ik kan met geen mogelijkheid naar Ja komen... Ik kan dus niet saven!
Weet iemand een oplossing? Ik heb al enorm met de control options zitten kloten maar dat maakte geen verschil.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb je het spel ook al op een andere pc geprobeerd? Misschien ligt het aan je eigen pc.

Anders zou het een bug in het spel kunnen zijn, is er misschien al een update uitgebracht?
Iets te vinden op de website van de fabrikant?

Desnoods kun je het spel altijd nog terugbrengen, maar dat is geen super oplossing.