Toon posts:

verborgen partitie

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goede avond!!

ff een vraag!! ik heb een inspiron 6400 en ben bezig met een clean install, maar weetiemand of ik de zogenaamde partitie 4 (verborgen schijf F) kan verwijderen??

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 21:12

DarkSide

theres no place like ::1

Ja dat kan. Maar dan ben je je originele installatie files kwijt. Dit is hoogstwaarschijnlijk de restore partitie. Als je dat niet gebruikt dan kan je het weghalen en heb je wat extra ruimte.
Mocht je ooit nog willen restoren naar het origineel, dan heb je de partitie nodig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Probeer eens met Partition Magic zou ik zeggen. Ff een opmerking: google is your friend. ;)

Verwijderd

Topicstarter
JvH schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:21:
Probeer eens met Partition Magic zou ik zeggen. Ff een opmerking: google is your friend. ;)
thnx!! dan laat ikhem wel staan, dan formatteer ik alleen C!! ja ff geen zin in, moest het ff snel weten, en ikheb mijn antwoord!! verwijder dezemaar

Verwijderd

Topicstarter
owja, nog ff wat

er stonden in totaal 3 partities:

1: C-schijf 81 GB (72 Free)
2: D-Schijf 28 GB (28 Free)
4: F-Schijf 5 GB (1.3 Free)

C schijf heb ik geformatteerd,en de D schijf was al helemaal leeg. klopt het nu dat me windows xp restore op die verborgen F-schijf staat??

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 19:45 ]

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
F is die patitie hoogstwaarschijnlijk. Te zien aan de kleine patitie aangezien dit soort dingen vaak weinig ruimte vraagt.

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Topicstarter
exempt schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:48:
F is die patitie hoogstwaarschijnlijk. Te zien aan de kleine patitie aangezien dit soort dingen vaak weinig ruimte vraagt.
ok, dan ben ik daar weer gerust over. wel vreemd trouwens. ik had een 120 GB harddisk besteld, maar de C schijf beslaat 81 GB, D schijf 28 GB, en de F schijf 5GB. in totaal kom ik dan maar aan 114 GB..... waar is die andere 6 GB gebleven??

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-03 19:32
Je krijgt nooit de volledige 120 gig, dit is een grapje van de hardeschijf makers. Ik zou vooral eens gaan kijken op www.google.com, daar zul je het wel vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Zjosh schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:52:
Je krijgt nooit de volledige 120 gig, dit is een grapje van de hardeschijf makers. Ik zou vooral eens gaan kijken op www.google.com, daar zul je het wel vinden.
nou leuke grap..... :+

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit was door zelf even logisch na te denken of rondzoeken ook wel uit te vinden natuurlijk, en "ff snel een vraagje" doen we hier niet aan. Dus volgende keer even wat meer zelf proberen eerst, en lees Windows Clients - Policy even door, en dan met name bijvoorbeeld het stukje over topictitels.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.