ik krijg draadloos lan stickie niet aan de gang!!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.455 views sinds 30-01-2008

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:24
Ik heb een acer aspire e360 daarbij zat een usb draadloos internet stick.
ik heb vandaag m'n pc geupgrade naar windows xp pro. xp werkt tot nu toe fantastisch maar ik krijg er geen netwerk op! windows xp heeft geen drivers beschikbaar dus die moet ik ergens downloaden
het enigste dat ik weet over de usb stick is dat het programma wat er vroeger op zat zdwlan hete.

Kunnen jullie de drivers/software voor mij vinden?

Alvast bedankt,

Blizzard2005

Btw. kom niet met het antwoord google ofzo want hierop heb ik al 1 uur gekeken :p

• Bliz
ik heb een wlan 11g sorry maar ik kan de wis knop nergens vinden :S waar is die?

[ Voor 73% gewijzigd door Bliz op 22-09-2006 19:02 ]

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
Blizzard2005 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:37:
Ik heb een acer aspire e360 daarbij zat een usb draadloos internet stick.
ik heb vandaag m'n pc geupgrade naar windows xp pro. xp werkt tot nu toe fantastisch maar ik krijg er geen netwerk op! windows xp heeft geen drivers beschikbaar dus die moet ik ergens downloaden
het enigste dat ik weet over de usb stick is dat het programma wat er vroeger op zat zdwlan hete.

Kunnen jullie de drivers/software voor mij vinden?

Alvast bedankt,

Blizzard2005

Btw. kom niet met het antwoord google ofzo want hierop heb ik al 1 uur gekeken :p
Ga eerst eens na wat voor model je hebt en het merk. Kan je dit nergens vinden kijk dan even in de boekjes die met je laptop zijn meegeleverd. Kan je het hier ook nergens vinden plaats dan een foto van het apparaat, misschien dat een medetweakers het 'sticky' herkent..?

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
sorry, heb jouw post slecht gelezen en hier stond onzin

[ Voor 84% gewijzigd door MMMMMM op 23-09-2006 09:54 ]

• Bliz
een acer aspire e360 is een desktop pc ;) (weet je dat ook weer :D)

maar ik heb de foto gevonden Afbeeldingslocatie: http://shop.hw-4u.de/images/563991.jpg
de officiele software van acer heb ik al gevonden deze werkt voor 99% daarom zoek ik ff door naar het programma wat ik vroeger had op mijn pc (zdwlan). ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!

en oja op sites die ik op google vond spraken ze ook over dit progje en over de wifi max. dus ik ben weer aan de google gegaan maar ik heb tot nu toe niks gevonden.

UPDATE: ik heb het programmatje gevonden alleen de drivers ontbreken nog. als ik het acer progje installeer werkt de usb stick wel :?

[ Voor 11% gewijzigd door Bliz op 23-09-2006 17:12 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 11:52
Ik heb ook een paar van die Zydas stickjes.
Zydas is slechts een fabrikant van wireless chipsets, net als Realtek, Ralink, Broadcom

Die kaartjes worden dan weer onder 30000 merken verkocht..

Mijn Zydas kaartje is dezelfde als de T-mobile stick (actie tbv hun hotspots), = Canyon stick, = Sweex stick, en ongetwijfeld veel meer.

Kwestie van kijken welke chip er exact in zit, en daar de (reference)drivers bij googlen.

In mijn geval was het een Zydas 1211 chipset. Drivertjes: www.djsmiley.com/zydas1211.zip

• Bliz
hehe ik heb voor 99 procent zeker ook een 1211 thnx ik ga het dadelijk uitproberen!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Onduidelijk topic, mocht je het probleem nog steeds hebben ben je welkom om een DUIDELIJKE topic start te maken met wat meer informatie.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-03 11:22

Equator

Crew Council

#whisky #barista

With dusty :) Maar dan met knopjes :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.