[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Als ze niet kunnen leveren wat jij kan verwachten dan neem ik aan dat gewoon contractbreuk is?
Ik denk dat je beter met BBNed zelf contact kan opnemen. Als je overstapt zonder tijdig op te zeggen dan moet je meestal wel het volledige termijn waarvoor je een abonnement hebt uit moeten betalen, maar ik denk (en hoop) dat dat in dit geval toch niet zal hoeven.
Is Jazzphonie overigens een lokaal bekende provider? Want ik heb er nog nooit wat van gehoord, en als dat ook zo is in jouw geval dan was het misschien slim geweest om gelijk voor een wat bekendere/betere internetprovider te kiezen.
Is Jazzphonie overigens een lokaal bekende provider? Want ik heb er nog nooit wat van gehoord, en als dat ook zo is in jouw geval dan was het misschien slim geweest om gelijk voor een wat bekendere/betere internetprovider te kiezen.
The devil is in the details.
Verwijderd
Als er een probleem was bij BBNed zou niet alleen Jazzphonie er last van hebben, maar over andere providers die via BBNed werken (en dat zijn er heel wat) heb ik niks gehoord. Smoes dus. Laat ze maar aantonen dat het echt zo is, anders hebben ze pech.
Je (die vriend van je dus) moet Jazzphonie schriftelijk in gebreke stellen wegens het niet leveren van (een deel van) de afgenomen dienst. Je moet ze wel in de gelegenheid stellen het probleem binnen een redelijke termijn op te lossen. Ik denk dat twee weken een redelijke termijn is in deze. Indien binnen die twee weken niet alle problemen met het internet zijn opgelost kun je het contract ontbinden.
Stel dat even allemaal netjes op schrift en verstuur de brief aangetekend.
edit:
Dit ontbinden is natuurlijk kostenloos, aangezien Jazzphonie in gebreke blijft. Volgens mij heb ik trouwens ooit wel een Tros Radar uitzending over dit bedrijf gezien...? Kun je ook even nakijken wat die er van vonden.
Je (die vriend van je dus) moet Jazzphonie schriftelijk in gebreke stellen wegens het niet leveren van (een deel van) de afgenomen dienst. Je moet ze wel in de gelegenheid stellen het probleem binnen een redelijke termijn op te lossen. Ik denk dat twee weken een redelijke termijn is in deze. Indien binnen die twee weken niet alle problemen met het internet zijn opgelost kun je het contract ontbinden.
Stel dat even allemaal netjes op schrift en verstuur de brief aangetekend.
edit:
Dit ontbinden is natuurlijk kostenloos, aangezien Jazzphonie in gebreke blijft. Volgens mij heb ik trouwens ooit wel een Tros Radar uitzending over dit bedrijf gezien...? Kun je ook even nakijken wat die er van vonden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 18:39 ]