Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:56
Ik heb een Creative MuVo TX 512mb ik heb heb al weer 2 jaar, maar nu is er wat afgebroken van het klepje van de batterij en die wil dus nu niet meer dicht ik heb dit al een eerder gehad en toen heb ik naar creative gebeld. ik wilde dit nu weer doen maar ik kan ggeen goed tel nr vinden ik heb alleen dit nummer: Holland 00 353 1 4333272 http://nl.europe.creative.com/support/contact/tutor.asp maar dan krijg je alleemaal gezeur in het engels en moet je een menu volgen maar je krijgt nooit iemand aan de lijn.

Kan iemand mij helpen?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gewoon even mailen naar CLE Customer Support [support@europe.creative.com] en de situatie uitleggen. Ik heb onlangs voor de DERDE keer een klepje (gratis) ontvangen. Dit is helaas de enige zwakke plek van de MuVo...

• Gait
Ja dat is idd een hele zwakke plek maar kan ik gewoon in het NL mailen?

• hemiparo
  • Niet online
Gewoon in het Nederlands idd... en je krijgt een Nederlandse reactie terug. Overigens is het via de site ook mogelijk een bericht te sturen. Succes ermee!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:34

WPN

even ter info voor de TS: 00 353 is het internationale nummer voor ierland waarbij 00 staat om vanuit ons land internationaal te gaan bellen en 353 de country code is voor ierland.....

mocht je opeens vreemd opkijken dat er naar het buitenland is gebeld ;)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Yupz, ze zitten op Ballycoolin in Dublin :)
TonyVroon werkte daar, maar is al weer gehopped naar en andere baan. Als hij langs-surft zal hij denk ik wel een reactie geven.

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Roland schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:48:
TonyVroon werkte daar, maar is al weer gehopped naar en andere baan. Als hij langs-surft zal hij denk ik wel een reactie geven.
Och vooruit Roland. Weet je ook waar, of hebben jouw bronnen dat niet gemeld? ;)
TS, je kunt gewoon in het Nederlands naar Sivan mailen, als je het vriendelijk vraagt maak je wel kans op een batterijklepje. Vergeet het serienummer niet te vermelden (C6PF0862...)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:40
Tony Vroon schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:57:
[...]

Och vooruit Roland. Weet je ook waar, of hebben jouw bronnen dat niet gemeld? ;)
TS, je kunt gewoon in het Nederlands naar Sivan mailen, als je het vriendelijk vraagt maak je wel kans op een batterijklepje. Vergeet het serienummer niet te vermelden (C6PF0862...)
Zijn de jackplug aansluitingen ook los te krijgen/kopen? Ik heb nog een muvo2 sport liggen waar dit van kapot is (2 jaar oud). Heb ondertussen een Zen gekocht maar dan kan ik de muvo aan mijn vriendin geven.

• hemiparo
  • Niet online
Volgens mij heeft Tony mij ook eens geholpen ;)

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

m3gA schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:22:
Zijn de jackplug aansluitingen ook los te krijgen/kopen?
Niet via Creative, in ieder geval. Je kunt uiteraard eens kijken wat een componentenleverancier in het assortiment heeft, maar ik ben bang dat je met minimum-orders van 1000 stuks zit.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:40
Tony Vroon schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:21:
[...]

Niet via Creative, in ieder geval. Je kunt uiteraard eens kijken wat een componentenleverancier in het assortiment heeft, maar ik ben bang dat je met minimum-orders van 1000 stuks zit.
dan probeer ik maar een universele.. minder mooi maar het zal wel werken toch bedankt :)

• Gait
Hmm ze zeiden dat mijn taal niet wordt ondersteund nu nog maar eens gemaild maar dan in het engels
Pagina: 1