Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winamp aansturen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga hier denk ik een ongelooflijke noob vraag stellen, maar dat bennik op sommige gebieden ook, dus wordt ff niet boos graag, maar verwijs me bijvoorbeeld door naar een ander topic, omdat ik niet egt weet waar ik naar moet zoeken.

Mijn vraag is dus: Kan je winamp aansturen d.m.v. knoppen en een LCD schermpje die gewoon op je kast zitten, dus niet door in windows op volgende te klikken, maar dat je gewoon een knopjes op je behuizing hebt. En kan je ook op zo'n soort manier je cd-speler aansturen? Je ziet welleens op oudere cd-spelers ook een Play/Next knopje zitten waarmee je dan een audio cd kan afspelen en naar het volgende nummer kan gaan, maar kan je ook bijvoorbeeld een Pauze knopje en een Previous knopje erop maken en ook weer een LCD schermpje eraan zetten? Nouw, ik hoor het wel!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ja dat kan, Winamp is aan te sturen via de seriële poort van je computer.
Hier heb ik echter al vele topics van voorbij zien komen, je maakt mij niet wijs dat er niets over te vinden is op dit forum.

🖥️ | 🚗

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

als je goed gelezen had dan had je de search gevonden, aangezien er 100-en topics hierover op GoT te vinden zijn :)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Topicstarter
Ik bn er uit met behulp van m'n stiefvader dus nouw bedankt elk geval dan maar he

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

[search=winamp knoppen]
[google=winamp buttons]
Kortom, er is meer dan genoeg te vinden over dit onderwerp.

Dit topic is gesloten.