Wat is XOIP??

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 09:08
Ik moet daar nu een verslag van maken met datacom en ik zou niet weten wat dat betekend :(
Weet iemand een goeie site waar ik daar informatie vandaan kan halen of weet iemand wat dat betekend ,wat het nut er van is en hoe duur het is??

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

kiek hier:
www.xoip.nl

zo.. dat was moeilijk! ;)

I have usernames older than you.

• KeeP IT ReaL
Ja daar heb ik gekeken maar daar staat niet echt informatie over wat het is enz.. :(

• KeeP IT ReaL
Weet niemand wat het betekend??

• KeeP IT ReaL
Weet iemand ook niet een uitgebreide site waar ik veel infomatie over dingen kan weghalen??

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Waarom bel je ze niet ff voor een interview?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

XOIP is niets anders dan een re-directing en reformatting service (imho).
Ik kan faxen en voicemails bijvoorbeeld bij XOIP laten binnenkomen en in email vorm met een attachment (bij voicemail een .wav en bij een fax een .jpg) naar mij laten sturen.

Er kan nog veel meer bij XOIP maar dat staat zeker weten op de site. Naast XOIP heb je nog een paar van die sites, maar kom even niet op de naam. Zoek eens in de archieven van ComputerTotaal want volgens mij heeft daar een keertje een vergelijk over dat soort diensten ingestaan.

Suc6 :)

Verwijderd

Betekend het niet gewoon: verschillende soorten data (X) over het Internet Protocol (OIP) ?

Ik dacht dat alle data via het IP gaat, en vervolgens wordt gefilterd?

(Voice over IP, is dat dan VOIP :? )

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Kpn biedt deze service tegenwoordig ook aan de verzamelnaam voor deze service is Unified Messaging. Op planet vond ik het volgende:

KPN biedt sinds kort de dienst Unified Messaging.
Deze dienst houdt in dat u uw voice-mail en fax-mail in uw Planet e-mailaccount kunt ontvangen. Tevens kunt u een e-mailalert activeren waardoor u op uw voice-mail hoort hoeveel e-mailberichten u heeft ontvangen.
Wilt u gebruik maken van deze dienst, surft u dan naar KPN.com. Mocht het artikel hier niet meer staan, kunt u deze dienst gemakkelijk vinden door hun zoekmachine te gebruiken; typ dan 'voicemail' in en u kunt deze dienst activeren. Let op: u moet zich wel eerst registreren op KPN.com. Mocht u vragen of problemen hebben, dan kunt de klantenservice van KPN bellen: telefoonnummer 0900-8642.

• KeeP IT ReaL
THX nu kom ik weer iets verder :)

Weet iemand ook in welke computer totaal het staat ??

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Das toevallig. deze info kan ik goed gebruiken. Moet er ook een verslagje over maken. Thx voor de info :)

• KeeP IT ReaL
Weet iemand nog een mooie site waar ze het hebben over xoip?? en niet met www.xoip.com aankomen want die ken ik al

Verwijderd

Test
Pagina: 1