[Powerpoint] Tweede scherm als presetatie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een tweede scherm al een presentatiescherm gebruiken voor een powerpoint presentatie. Prima gelukt, bij instellingen kun je dat mooi aangeven, maar nu is het probleem, dat als ik op beeldscherm 1 ga werken, op beeldscherm 2 de presentatie stil blijft staan. Activeer je hem dan weer in je taakbalk, gaat hij weer verder.

Wat de bedoeling is, is dat alleen het tweede scherm de presentatie weergeeft en ik op het eerste scherm kan blijven werken terwijl hij aan het draaien is.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan als je in PowerPoint naar het menu Diavoorstelling gaat, "Diavoorstelling instellen" kiest en daar een vinkje zet bij "Weergave voor presentator tonen" (onder Meerdere monitoren).
Daarna druk je gewoon op F5 om de presentatie starten.
Eventueel kun je in het venster "Diavoorstelling instellen" ook nog aanpassen op welke monitor de presentatie moet verschijnen, en dan de taakbalk op de andere monitor slepen, aangezien die bij multitasking anders wel eens over de presentatie tevoorschijn komt :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:07:
Dat kan als je in PowerPoint naar het menu Diavoorstelling gaat, "Diavoorstelling instellen" kiest en daar een vinkje zet bij "Weergave voor presentator tonen" (onder Meerdere monitoren).
Daarna druk je gewoon op F5 om de presentatie starten.
Eventueel kun je in het venster "Diavoorstelling instellen" ook nog aanpassen op welke monitor de presentatie moet verschijnen, en dan de taakbalk op de andere monitor slepen, aangezien die bij multitasking anders wel eens over de presentatie tevoorschijn komt :)
Hartelijk dank voor je bericht. Tot zoer was ik inerdaad gekomen, maar het probleem is, is dat de presentatie stopt als een ander venster actief wordt, ook al is dat op het andere scherm. Wat ik dus wil is het de presentatie doorloopt op scherm 2 en ik kan werken op scherm1

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:42:
[...]

Hartelijk dank voor je bericht. Tot zoer was ik inerdaad gekomen, maar het probleem is, is dat de presentatie stopt als een ander venster actief wordt, ook al is dat op het andere scherm. Wat ik dus wil is het de presentatie doorloopt op scherm 2 en ik kan werken op scherm1
Ik heb het zonet nog even geprobeerd, en hier loopt de presentatie gewoon verder terwijl ik aan het surfen ben, echter alleen wanneer het vinkje "Weergave voor presentator tonen" is ingeschakeld :)