Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Voor beheer van AD, kijk hier:
http://www.pdatoday.com/more/A2391_0_1_0_M/
Ik heb zelf nu een iPAQ 3830.sariel schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:51:
Ja, als je PDA SDIO ondersteund, kan je een wireless SD kaartje kopen. Echter, alleen de nieuwere doen dat (en die hebben veelal al wlan).
Voor beheer van AD, kijk hier:
http://www.pdatoday.com/more/A2391_0_1_0_M/
Dus ik betwijfel of ie dat ondersteund...
[ Voor 5% gewijzigd door xoniq op 22-09-2006 14:14 ]
Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
gezien de lage resolutie van de meeste PDA's is dat niet echt werkbaar.Wirf schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:48:
Als ik me niet vergis, kun je met een PDA ook remote desktop gebruiken. Als je dat kan, dan kun je dus gewoon de hele server overnemen en compleet beheren.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik wil het liever niet webbased, maar echt gewoon een programma op me PDA ofzo...Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:19:
Het lijkt me niet echt praktisch. Maar web-based is alles mogelijk?
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Als je een PDA pakt met een VGA resolutie dan kun je prima remote desktoppen (is 640x480). En zeker het beheren van een AD moet wel werkbaar zijn op die resolutie.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:19:
Het lijkt me niet echt praktisch. Maar web-based is alles mogelijk?
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
Wil de school dat een stagair systeembeheerder, met zijn eigen PDA, wireless(!) de active directory gaat beheren?
Een hoofdsysteembeheerder die het niet zo nou neemt met beveiliging vind ik... miijn mening, geen flame maar aanwijzing...
Maar wat ik dus vroeg, is niet om het direct daar te realiseren, maar ik wil gewoon in iedergeval weten of het op mijn PDA mogelijk zou zijn.
(Ik wil zelf ook eens gaan proberen met active directory in mijn thuisnetwerk.)