Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje omtrent kuisen van vloer... :)

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag, misschien hoort dit hier niet, maar ik zou 't begod niet weten, waar ik het zou posten. Ik heb dus mijn laptop gespoten (zie enkele threads hier beneden), maar die verf, van spuitbussen, is ook op mijn vloer terechtgekomen (laminaat), die deeltjes dus, maar dat zit er dus op. Wat ik het beste poets middel dat ik kan gebruiken voor mijn vloer te kuisen? White Spirit? Of gewoon bleekwater? Of typische kuis middeljes? Zoals een allesreiniger?

Graag wat meer info daarover, want er zitten hier uiteraard, heel wat mensen die ook zijn case/laptop heeft gespoten in een kleur, maar het ook heeft moeten uitkuisen :)

Grtz

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:58
White spirit should do the job inderdaad :)

[edit]
Als het verf op waterbasis is, zou water zelfs genoeg moeten zijn...

[ Voor 48% gewijzigd door Fire69 op 22-09-2006 13:34 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:21

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik an er maar 1 ding over zeggen, maak NOOIT uw laminaat schoon met middelen waar een schuurmiddel in zit. Voor de rest maakt het niet zoveel uit.
Ik ben er wel bang voor dat je die verf er alleen maar afkrijgt met een schurend middel.

Waarom heb je je laptop niet gewoon buiten in de tuin of op het balkon ofzo gespoten?

https://untappd.com/user/OzzBier

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 11:54

dwaas

_

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:31:
Misschien een domme vraag, misschien hoort dit hier niet, maar ik zou 't begod niet weten, waar ik het zou posten. Ik heb dus mijn laptop gespoten (zie enkele threads hier beneden), maar die verf, van spuitbussen, is ook op mijn vloer terechtgekomen (laminaat), die deeltjes dus, maar dat zit er dus op. Wat ik het beste poets middel dat ik kan gebruiken voor mijn vloer te kuisen? White Spirit? Of gewoon bleekwater? Of typische kuis middeljes? Zoals een allesreiniger?

Graag wat meer info daarover, want er zitten hier uiteraard, heel wat mensen die ook zijn case/laptop heeft gespoten in een kleur, maar het ook heeft moeten uitkuisen :)

Grtz
Je hebt 'speciale verfverwijderaars' maar thinner en een doekje doet meestal ook wonderen. Spiritus lukt misschien ook wel met een beetje poetsdruk. Beide vrij verkrijgbaar en dus ben je snel van je probleem af.

King for a day,... fool for a lifetime.

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:42
Wasbenzine, dat gebruiken wij altijd om industrieele verf mee te verdunnen voor het spuiten. Als je daarmee een beetje poetst, word de verf dun als water en kan je het zo met een doekje wegvegen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jezus zeg, je gaat toch niet in je huis lopen spuiten 8)7
Vragen om problemen heet dat. Anyway, als jij je laminaat gaat cleanen met bijtende goedjes, dan is de toplaag niks meer waard. Het laminaat zal allemaal vuil gaan opnemen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of anders eens proberen met aceton (nagellakremover). Dat werkt over het algemeen perfect, nadeel is wel dat je laminaat mogelijk wat dof wordt.

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:45:
Jezus zeg, je gaat toch niet in je huis lopen spuiten 8)7
Vragen om problemen heet dat. Anyway, als jij je laminaat gaat cleanen met bijtende goedjes, dan is de toplaag niks meer waard. Het laminaat zal allemaal vuil gaan opnemen.
Buiten, kan ik het niet spuiten, gezien het daar vuil is & bomen staan, resultaat: vuil op me natte verf, en dat droogt dan op die laptop.

Ik zal alsinds eens proberen om whitespirit/allesreiniger derop te smijten, hopelijk werkt dat :)

Enja, die verf was lak enzo..

• deWit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 21:40

deWit

Niet goed, geld toch kwijt!

Terw_Dan schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:47:
Of anders eens proberen met aceton (nagellakremover). Dat werkt over het algemeen perfect, nadeel is wel dat je laminaat mogelijk wat dof wordt.
Aceton is gelijk heel rigoreus.... Ik zou eerst thinner proberen. Aceton bijt heel erg uit, en grote kans dat je daarmee witte vlekken in je laminaat krijgt.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Wat je ook gaat gebruiken, probeer het eerst even in een hoekje/onder de bank. Als je laminaat beschadigt is het niet zo erg als het onder de bank zit, maar wel als dat midden in de kamer is :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Gelijk laminaat verf erbij halen, mocht de toplaag toch opgelost is..... Kun je ter plekke weer snel fixen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus white spirit gebruikt & dat werkt, wel hard moeten schrobben, maar 't hielp, maar die geur is niet te duren

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Ondanks dat het met casmodden is begonnen, is het schoonmaken van je huis niet echt iest wat met casemodden te maken heeft... Normaal zou een topic als dit naar SG verplaatst worden maar aangezien je daar nog geen toegang toe hebt, gaat dit topic op slot.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.