Secron 1600 budget beamer

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Hoi,

ik ben al even op zoek naar een budget beamer, meer dan 400-500eur wou ik er niet aan geven.
Nu ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ik hiervoor geen degelijke beamer heb.
Deze zou ik thuis gebruiken voor films te kijken, eventueel een laptop op aan te sluiten.

De volgende vraag was of deze beamer een aanrader is kwestie prijs/kwaliteit:
Secron 1600:
Kleur: Zwart/blauw
Display: Tft LCD
Max resolutie: 640X480 to 1024*768
Native Reslolutie: 1024x728
Helderheid: 1600 lumen
Contrast: 800:1
Ratio: 4:3 / 16:9
Keystone corr: 15 Graden
Interface: SVGA,DEO switch freely Picture rotation, HD TV function, VGA , SVGA , XGA
Video standaard NTSC, NTSC4.43, PAL, PAL-M, PAL-N, SECAM
Geluidsniveau: 30db (33 max)
Min afstand scherm 1,34M (36 inch)
Projectie grootte 36 tot 150 inch
Projectie afstand:1.3-5 M
Gewicht: 4,6 KG
Grootte: 395*290*122

Branduren Lamp: 2000/ 3000 branduren

Garantie: jaar projector, 6 maanden lamp.
Acces: Afstandsbediening (alle functies), Kabels, Handleiding, 1 lamp
HD (High Defenition): HD (High Defenition)kwaliteit. geen HD-ready

Deze beamer is te verkrijgen via een inkoopactie, misschien dat jullie hier al van gehoord hebben:
http://inkoopacties.net/ia/y3c6zhdv/1

Laat me weten wat jullie er van denken ...

alvast bedankt

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20
Ik ken de beamer niet, maar als je maximaal 500 euro wilt uitgeven dan zijn er nauwelijks alternatieven. Ik heb even op kieskeurig.nl gekeken, en kan daar geen beamer vinden in die prijsklasse.

Dus in die prijsklasse zal ie wel goed zijn (wegens gebrek aan concurrentie), realiseer wel dat dit een 4:3 beamer is. Dus bij bioscoopfilms (1:2,35) krijg je wel gigantische 'balken'.

Verwijderd

Ze worden geimporteerd, direct van de chinese fabrikant, afaik.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:50

Flotter

Pelipper!

Kijk ook even hoe makkelijk je aan nieuwe lampen kunt komen. Ze staan nu wel bij de inkoopactie, maar als deze actie voorbij is en je hebt een nieuwe lamp nodig, waar kun je die dan halen? Eventueel zou je kunnen kijken of er andere, makkelijker verkrijgbare lampen te gebruiken zijn.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Hallo,

Ik heb toevallig zo'n beamer liggen, ik had hem besteld voor mijn broer die nog wat van me tegoed had maar hij had ondertussen al een 120 cm lcd tv gekocht die hij wel groot genoeg vond.

Ik hem hem 2x gebruikt en er zit een extra lamp bij. Ik moet wel zeggen dat de ventilatoren die er in zitten erg veel geluid maken en dat veel gebruikers op dat forum van inkoopaktie ze hebben vervangen door stillere pc ventilatoren.

Laat me maar horen als je interesse hebt