[Win XP] heel sullig: ctrl snelkoppeling voor startpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als eerste wil ik mij verontschuldigen voor een n00b vraag O-)

Het probleem: Als ik op ctrl druk opent de standaard browser automatisch de ingestelde startpagina (geprobeerd met ie en firefox). Dit is natuurlijk superonhandig want ik wil nog wel eens wat zoeken met ctrl-f etc.

Kan iemand me vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat ctrl er niet meer voor zorgt dat m'n browser automatisch naar de startpagina gaat?

BVD!

Verwijderd

Scannen voor spyware?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
NO2 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:35:
Als eerste wil ik mij verontschuldigen voor een n00b vraag O-)

Het probleem: Als ik op ctrl druk opent de standaard browser automatisch de ingestelde startpagina (geprobeerd met ie en firefox). Dit is natuurlijk superonhandig want ik wil nog wel eens wat zoeken met ctrl-f etc.

Kan iemand me vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat ctrl er niet meer voor zorgt dat m'n browser automatisch naar de startpagina gaat?

BVD!
Kijk eens bij de instellingen van je sneltoetsen, heb je daar ooit aan zitten frutselen en vergeten de 'home' toets goed te zetten? :)

En wat die 'leete' bram zegt :Y)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je zo'n multimedia toetsenbord?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NO2
  • Niet online
Op spyware gescant -> niets gevonden
Ik heb een ander multimedia toetsenbord geinstalleerd dan dat er nu aanhangt, maar dat gaat al een jaar goed. Er staat ook nergens een shortcut ingesteld met ctrl. Ik zal ff de software voor de zekerheid uninstallen. ----> helpt niets :(

Bedankt voor de snelle reply's _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door NO2 op 22-09-2006 10:50 ]

Verwijderd

Toevallig ook een ander toetsenbord om eens mee te kunnen testen? Is het met beide of een specifiek CTRL?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 11:17 ]

• NO2
  • Niet online
Ik het nu een ander (nog veel goedkoper €7 -> €2 ) toetsenbord eraan hangen en hij doet het gewoon goed! Het is wel een hele vreemde manier voor een toetsenbord om dood te gaan lijkt me zo 8)7
Maarja, kzal de andere ff schoonmaken en dan weer proberen.

Bedankt voor het meedenken mensen!!!

Verwijderd

laat me raden...heb je een logitech (multimedia) toetsenbord? daar hoort namelijk idd speciale software bij. kan je dat eens nakijken?

• NO2
  • Niet online
Ik had er een poosje een microsoft toetsenbord bij. Anti rsi ofzo, best simpel tobo. Daarna een sweex toetsenbord met 21 extra functies dacht ik. met play/stop/pause voor mediaplayer ! vond ik handiger dan de microsoft.

Oftewel : software van microsoft en tobo van sweex
Pagina: 1