Toon posts:

VGA naar TV

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een manier om op een goedkope en makkelijke manier mijn VGA onboard met kabel te laten verlopen naar Scart / plug(geel) / of s video ik heb ze wel gezien op internet maar waar zijn ze in hemels naam te koop.
ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.
en ook de vraag of het beeld wel nog goeie kwaliteid is want anders koop ik gewoon een andere video kaart nou is daar het probleem van dat ik een dell pctje heb en dat ik geen AGP heb dus zit ik aan een PCI kaart vast.

alvast bedank.
met vriendelijke groet remy lammertsma
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:aVBJUO4C4FQtdM:http://mr-at.nl/Shop-It/imagesmedium/20853.jpg

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 18:24
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:28:
ik zoek een manier om op een goedkope en makkelijke manier mijn VGA onboard met kabel te laten verlopen naar Scart / plug(geel) / of s video ik heb ze wel gezien op internet maar waar zijn ze in hemels naam te koop.
ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen.
en ook de vraag of het beeld wel nog goeie kwaliteid is want anders koop ik gewoon een andere video kaart nou is daat het probleem van dat ik een dell pctje heb en dat ik geen AGP heb dus zit ik aan een PCI kaart vast.

alvast bedank.
met vriendelijke groet remy lammertsma
[afbeelding]
Er bestaat natuurlijk nog de mogelijkheid om naar buiten te gaan en naar een pc/electronica winkel te lopen... |:(

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
Zo een kabel is toch niet voldoende om je pc aan de tv te hangen?
Anders vraag ik mij af waarom ik een paar jaar geleden een vga-2-tv adapter van 100euro gekocht heb :)

Verwijderd

Topicstarter
ja nou is het leuke dat ik dat al had gedaan en dat ik niet meer weet waar ik moet wezen voor dat kabeltje. en blijft de kwaliteid beeld het zelfde anders koop ik wel een nieuwe video kaart
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:31:
[...]

Er bestaat natuurlijk nog de mogelijkheid om naar buiten te gaan en naar een pc/electronica winkel te lopen... |:(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat voor Dell PC heb je dan:? Want die dingen hebben meestal de hele zut on board zitten, maar echt nog wel een AGP- of PCI slot over. En in het BIOS kun je gewoon instellen dat ie evt een AGP kaart als eerste moet pakken, dus dat moet werken imho :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Kerel, hoe vaak ga je dit topic nog aanmaken?

VGA naar TV
VGA naar TV
VGA naar TV

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:50:
Wat voor Dell PC heb je dan:? Want die dingen hebben meestal de hele zut on board zitten, maar echt nog wel een AGP- of PCI slot over. En in het BIOS kun je gewoon instellen dat ie evt een AGP kaart als eerste moet pakken, dus dat moet werken imho :)
ja dat is zo ik weet ook hoe dat allemaal werkt maar er zit GEEN AGP SLOT op het moeder bord er zitten alleen 3 PCI sloten in.

Verwijderd

Topicstarter
uu niet meer maar ik denk om zeker te weten dat ik een goed andwoord krijg en zeker te weten dat ik er dan uitkom denk ik, ik plaats hem op drie plaatsen is dat een PROBLEEM dan. >:)

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:59:
uu niet meer maar ik denk om zeker te weten dat ik een goed andwoord krijg en zeker te weten dat ik er dan uitkom denk ik, ik plaats hem op drie plaatsen is dat een PROBLEEM dan. >:)

[...]
Ja.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat dat dan jou probleem is. ik zoek een oplossing en geen gezeur over hoeveel dezelfde topics ik heb gemaakt dus bij deze ik zoek alleen een oplossing en GEEN GEZEUR. :(

• Neobahamuth
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:02:
ik denk dat dat dan jou probleem is. ik zoek een oplossing en geen gezeur over hoeveel dezelfde topics ik heb gemaakt dus bij deze ik zoek alleen een oplossing en GEEN GEZEUR. :(

[...]
Quote uit de FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette):
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
* Je probleem in meerdere sub-fora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
Het is dus niet voor MIJ een probleem, maar voor GoT. Je had dit bij het aanmelden dan ook eens kunnen lezen

Verwijderd

Ja en met deze houding kun je fluiten naar het goede antwoordt. Ben het hier 200% eens met Neobahamuth. Slotje op alle topics s.v.p.

Modbreak:Wel commentaar op anderen maar niet weten dat dit soort posts ook niet de bedoeling zijn :?

[ Voor 30% gewijzigd door Pollewob op 22-09-2006 11:10 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:53
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/892147/

hier is een topic, maar dit geldt voor ATI kaarten.
Nogmaals, het is niet makkelijk om via je VGA naar SCART te gaan.
Je moet hiervoor je timing van je VGA aanpassen.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:06:
Ja en met deze houding kun je fluiten naar het goede antwoordt. Ben het hier 200% eens met Neobahamuth. Slotje op alle topics s.v.p.
Antwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door Tanuki op 22-09-2006 11:10 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:02:

[...]
Sprite_tm Moderator EL/CM/TCA

Crossposten is niet de bedoeling op GoT.
Ik denk dat als de Moderator het al niet goed vind dat je het maar moet aannemen dat het zo hier niet werkt.

Volgens mij heb je zelf ook nog niks geprobeerd om er achter te komen.

klik
klik
klik

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent, en ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) lezen kan geen kwaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.