Hallo allemaal,
Ik zat met een aantal vraagjes op het gebied van mijn aankoop van mijn mac. Ik zit enorm te twijfelen tussen twee dingen.
#1:
iMac 20" / 2GB / 250 / X1600 256MB / Draadloos muis en tobo.
Macbook / 2GB / Superdrive / 80GB / Mini DVI kabel / Mighty Mouse
Sleeve 13.3"
Harman Kardon Speakers
Totaal: 32-3300€
Macbook Pro 1.83Ghz / 2GB / Superdrive / 100GB / X1600 256 / 15.4" MAT
Apple ACD 20"
Sleeve 15.4"
Harman Kardon Speakers
Wat wil ik ermee gaan doen:
Ben van plan windows native te draaien om CS1.6/CS:S te kunnen draaien, de rest doe ik op de mac os x software. Daarnaast wil ik hem gebruiken om te programmeren, photoshop en standaard gebruik.
Aankoop:
Ik heb het bedrag hier liggen, maar misschien met aankomende kosten wil ik de laptop kopen dmv bijvoorbeeld Comfort Card. Mocht iemand anders nog een alternatief hebben vind ik die ook goed. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ga gewoon niet al mijn geld meteen opmaken, en dalijk als er iets zou gebeuren met mijn auto oid geen geld meer te hebben.
Alle advies is welkom!
Ik zat met een aantal vraagjes op het gebied van mijn aankoop van mijn mac. Ik zit enorm te twijfelen tussen twee dingen.
#1:
iMac 20" / 2GB / 250 / X1600 256MB / Draadloos muis en tobo.
Macbook / 2GB / Superdrive / 80GB / Mini DVI kabel / Mighty Mouse
Sleeve 13.3"
Harman Kardon Speakers
Macbook Pro 1.83Ghz / 2GB / Superdrive / 100GB / X1600 256 / 15.4" MAT
Apple ACD 20"
Sleeve 15.4"
Harman Kardon Speakers
Wat wil ik ermee gaan doen:
Ben van plan windows native te draaien om CS1.6/CS:S te kunnen draaien, de rest doe ik op de mac os x software. Daarnaast wil ik hem gebruiken om te programmeren, photoshop en standaard gebruik.
Aankoop:
Ik heb het bedrag hier liggen, maar misschien met aankomende kosten wil ik de laptop kopen dmv bijvoorbeeld Comfort Card. Mocht iemand anders nog een alternatief hebben vind ik die ook goed. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ga gewoon niet al mijn geld meteen opmaken, en dalijk als er iets zou gebeuren met mijn auto oid geen geld meer te hebben.
Alle advies is welkom!