Na een zoektocht van 4 uur naar problemen met de 4G iPod (clickwheel) ben ik radeloos en heb ik besloten het zoeken op te geven en hier de vraag neer te leggen.
Ik ben dus in het bezit van een iPod 4G, overgekocht, tweede hands.
Wanneer ik de Ipod aan wil sluiten op de computer geeft hij aan dat hij een "controller voor massaopslag" vindt. Vervolgens kan hij er geen drivers voor vinden. Uiteraard heb ik hiervoor Itunes al geïnstalleerd, waar de drivers bij ingebakken zitten.
Na de grote zoektocht op internet heb ik deze dingen allemaal al gedaan:
- de iPod geheel opgeladen en toen proberen aan te sluiten
- de iPod resetten
- de 5 "r"s van Ipod gedaan
- de ondersteuning van USB 2.0 afgesloten (ergens gelezen)
- de "controller voor massaopslag" verwijdert uit apparaatbeheer en opnieuw opgestart.
- iPod Diagnostische test uitgevoerd in Itunes (daarin geeft ie aan dat mijn iPod aangesloten is geweest)
Geen van dit alles werkte...
Dan is er nog dat de computer continu aangeeft dat er een Controller voor massaopslag is gevonden, ook als ik niks in de Usb-poorten heb zitten (wanneer ik dan zoek naar gewijzigde apparaten aanklik, geeft ie dat aan)
Kan iemand me helpen? Ik heb namelijk geen garantie... dat moge duidelijk zijn. Ik ben ten einde raad. Laat jullie tweakers met helpen.
Ik ben dus in het bezit van een iPod 4G, overgekocht, tweede hands.
Wanneer ik de Ipod aan wil sluiten op de computer geeft hij aan dat hij een "controller voor massaopslag" vindt. Vervolgens kan hij er geen drivers voor vinden. Uiteraard heb ik hiervoor Itunes al geïnstalleerd, waar de drivers bij ingebakken zitten.
Na de grote zoektocht op internet heb ik deze dingen allemaal al gedaan:
- de iPod geheel opgeladen en toen proberen aan te sluiten
- de iPod resetten
- de 5 "r"s van Ipod gedaan
- de ondersteuning van USB 2.0 afgesloten (ergens gelezen)
- de "controller voor massaopslag" verwijdert uit apparaatbeheer en opnieuw opgestart.
- iPod Diagnostische test uitgevoerd in Itunes (daarin geeft ie aan dat mijn iPod aangesloten is geweest)
Geen van dit alles werkte...
Dan is er nog dat de computer continu aangeeft dat er een Controller voor massaopslag is gevonden, ook als ik niks in de Usb-poorten heb zitten (wanneer ik dan zoek naar gewijzigde apparaten aanklik, geeft ie dat aan)
Kan iemand me helpen? Ik heb namelijk geen garantie... dat moge duidelijk zijn. Ik ben ten einde raad. Laat jullie tweakers met helpen.