Toon posts:

Wie zegt dat dit niet past?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Olaz,

Ik heb gister mijn oude mobo en CPU in ouwe at kast gestouwd. Het betrefd hiero een Asus P2b-f Mobo met een p II 400, dit alles wilde ik wel in een oud P60 kast je doen, past natuurlijk niet omdat de mobo veel te groot is :). Dus ik schuren achterkant kasts eraf zagen, pinnetjes maken schroeven voor mobo erin. AT voeding eruit, nieuwe voeding achterop de kast, kabels erdoorheen lussen. Alle ouwe kaarten die nog in de kast lagen (3com 100 MBIT, geluidskaart 16 pnp pro, ouwe fire GL 1000 pro erin, oud hd'tje van 3 gb, en leuke 17" mon van daewoo eraan. EN voila, na lekker gekloot en gedoe heb ik na een avondje dit hele setje in zo`n vieze ouwe kleine EScom kast die natuurlijk HELEMAAAL geverfd op en af geleukt gaat worden :).

Zijn er meerdere mensen die tot het maximum gaan om dit soort dingen te bereiken? >:)

Laat me je verhalen horen :P

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 15:45

Metzie

Nyaano !

een nieuwe kast kopen was makkelijker geweest.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 10:22 schreef Metzie het volgende:
een nieuwe kast kopen was makkelijker geweest.
Maar dit is veel cooler 8-)

Verwijderd

Foto's >:)

Verwijderd

Topicstarter
heheheh, die fotootjes gaan er snel aankomen, deze zaterdag komt worsie @ my place, en dan gaan er ff 120 mm en 2 x 80 mm fans erin, en dan gaan er ook zeker foto's gemaakt worden >:)

Maar die die server kast gaat helemaal in de verfbeits en moet een glimmend geile kast worden, beetje met koperpoets erover een lekker glimmend bakkie ervan maken!

Yeah!

Verwijderd

Topicstarter
Met dank aan Bugz, voor et verhelpen van mijn vraagies :)

Thanx Bugzzzzzzz

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb zelf mijn pc in een desktop kastje.

dat is asus a7v133 (niet echt het kleinste mobo) incl. waterkoeling. 1 liter reservoir,radiator met 2x 92mm fans. 2x 92mm fans voor intake. 2x 250W atx voedingen.
2x hd en floppy en dvd speler.

alles in een aopen hq95 zonder dat er iets uitsteekt.

2 voedingen er in was wel even lastig maar met wat modificaties past het net.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
OE god, dat is het betere werk! Nou wil ik foto's zien van jou! :) Jouw kast :P oeps hehe

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik ga binnenkort ook van een at een atx kast maken

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ga vanavond ff tweede voeding erin stouwen voor me case casefans in me workstation, logiez tijdverdrijf dit soort dingen :P
Pagina: 1