Olaz,
Ik heb gister mijn oude mobo en CPU in ouwe at kast gestouwd. Het betrefd hiero een Asus P2b-f Mobo met een p II 400, dit alles wilde ik wel in een oud P60 kast je doen, past natuurlijk niet omdat de mobo veel te groot is
. Dus ik schuren achterkant kasts eraf zagen, pinnetjes maken schroeven voor mobo erin. AT voeding eruit, nieuwe voeding achterop de kast, kabels erdoorheen lussen. Alle ouwe kaarten die nog in de kast lagen (3com 100 MBIT, geluidskaart 16 pnp pro, ouwe fire GL 1000 pro erin, oud hd'tje van 3 gb, en leuke 17" mon van daewoo eraan. EN voila, na lekker gekloot en gedoe heb ik na een avondje dit hele setje in zo`n vieze ouwe kleine EScom kast die natuurlijk HELEMAAAL geverfd op en af geleukt gaat worden
.
Zijn er meerdere mensen die tot het maximum gaan om dit soort dingen te bereiken?
Laat me je verhalen horen
Ik heb gister mijn oude mobo en CPU in ouwe at kast gestouwd. Het betrefd hiero een Asus P2b-f Mobo met een p II 400, dit alles wilde ik wel in een oud P60 kast je doen, past natuurlijk niet omdat de mobo veel te groot is
Zijn er meerdere mensen die tot het maximum gaan om dit soort dingen te bereiken?
Laat me je verhalen horen