Toon posts:

Thats write USB mass storage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

kort geleden heb ik een that's write mass storage device gekregen van iemand. Hiermee kun je elke harde schijf extern aansluiten. Ik kan alleen geen drivers vinden voor mijn winXP. Ze zijn wel verkrijgbaar voor win9x maar deze werken dus niet.
Het apparaat is een:
that's write, tw8058, met als chip een scanlogic sl11r en een kaart van vipower. Zelf draai ik winXP. Kan iemand mij helpen aan werkende drivers?

bvd

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 16:41

BasilFX

BasilFX

Standaard zou een mass storage class device direct moeten werken.. Weet je zeker dat je de (misschien) eventuele HDD die je eraan hebt hangen goed hebt ingesteld>

http://www.basilfx.net

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-02 13:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Inderdaad, voor WindowsXP heb je helemaal geen drivers nodig voor dergelijke apparaten. WIndows98 wel.

Heb je het al geprobeert, en werkt het niet, of heb je het bij voorhand opgegeven, omdat je geen drivers kon vinden?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
WinXP herkent het apparaat inderdaad keurig maar klaagt vervolgens dat het niet goed werkt. Maar het zou misschien ook aan iets anders dan de drivers kunnen liggen...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-02 13:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

post hier eens de exacte melding die WindowsXP geeft? Is het niet toevallig iets over een traag apparaat op een snelle hub ofzo (of andersom?)

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 21-09-2006 21:18 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
- nieuwe hardware gevonden
- onbekend apparaat gevonden
Dan het dialoog venster met zoeken naar drivers ed.
met als laatste de melding:
De hardware is niet geinstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden
- Er is een probleem opgetreden bij het installeren van nieuwe hardware. De nieuwe hardware werkt mogelijk niet goed.

ik heb trouwens winXP prof sp2

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:12
Hmm, stom dingetje wat ik nog wel eens fout wil doen: HD op master ingesteld?
Pagina: 1