Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Nokia phones kunnen twee Bluetooth verbindingen tegeli

Pagina: 1
Acties:

• guys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik zit met een probleem. Het gaat om de combinatie telefoon, Tomtom mobile en een carkit.

Heb nu een Nokia 6600 met TTM 5 en een bedrade carkit, omdat de 6600 niet 2 BT verbindingen aan kan. De telefoon moet vervangen worden en ik wil graag een nieuwere Nokia. Ook wil ik niet weer een nieuwe carkit kopen maar een BT carkit. Dan moet ik dus een phone kiezen waarvan zeker is dat ie twee BT verbindingen tegelijkertijd aan kan. Het probleem is dat je die info nergens vindt in winkels, weten ze het niet en in dit Forum is er een melding over één type. Bij TomTom krijg je geen antwoord.

Graag hoor ik van anderen over ervaringen met:
- welk type telefoon
- welk type Bluetooth carkit

Bij voorbaat dank

Guys

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:01

Sick Nick

Drop the top!

De Nokia E50 kan het in ieder geval, die heeft een link met m'n pc via een bluetooth dongle en een bluetooth gps ontvanger (keomo nemerix). Tegelijk synchroniseren met de pc en positie met tomtom6 is geen probleem. Dan moet een carkit ipv een pc ook kunnen. Ik denk trouwens dat alle nieuwere symbian telefoons dit wel kunnen.

Verwijderd

Bij de MDA PRO (Qtek 9000) was het geen probleem om tegelijktijd GPS en Jabra oording te connecten. Moet wel zeggen dat ik nooit gebeld ben op het moment dat ik met GPS aan de gang was maar ze waren wel tegelijkertijd met de phone verbonden.

Verwijderd

Als je een BT carkit koopt, zoals de Parrot 3200??? of de 3300, heb je bellen + GPS + geluid van navigatie, in één apparaat! Werkt prima met een N70

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

In ieder geval elke telefoon die BT 2.0 (EDR) heeft, bij elke BT 1.2 is het afhankelijk. Vreemd genoeg blijkt `t bij sommige 1.2 toestellen wel mogelijk te zijn en bij andere weer niet.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:38

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Giox schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:00:
In ieder geval elke telefoon die BT 2.0 (EDR) heeft, bij elke BT 1.2 is het afhankelijk. Vreemd genoeg blijkt `t bij sommige 1.2 toestellen wel mogelijk te zijn en bij andere weer niet.
Met name bij SE kan het al een tijdje, wel gaat het dan om verschillende verbindingen, de K750 kan bijv. tegelijk een headset en een gps module verbinden (met soms even uitval 8)7 ).
Een SE T630 kan maar 1 apparaat tegelijk verbinden maar da's dan ook een oer-toestel :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Pagina: 1