Toon posts:

[XP Pro] Na BSOD en chkdsk afwijkend gedrag Windows *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanochtend mijn computer opstartte kreeg in een 'blue screen' met de melding "Unmountable Boot Volume". Dit heb ik uiteindelijk gelukkig op kunnen lossen door chkdsk /p uit te voeren.

Nu dit probleem was opgelost kwam ik dus gewoon weer Windows in. De computer doet het echter niet meer helemaal naar behoren. Zo klopt de tijd van de klok bijvoorbeeld niet en kan ik deze niet aanpassen. De vensters en de knoppen staan nu ook in de klassieke stijl en ik kan dit niet wijzigen naar de Windows XP stijl.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

PS. Excuses voor de onduidelijke topictitel. Ben helaas vergeten om een duidelijk titel te plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 20:26 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

PS. Excuses voor de onduidelijke topictitel. Ben helaas vergeten om een duidelijk titel te plaatsen.
offtopic:
Geef dan ook een volledige titel zodat we die kunnen aanpassen voor je ;)

Zit je in een domein? (En heb je wel lokale admin rechten?) Het lijkt er op dat je wat minder rechten hebt gekregen en/of een group policy over je heen hebt gehad.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon mijn thuiscomputer die in een netwerk zit met 2 andere computers. Op alle drie de computers staat Windows XP Professional.Voor het probleem met 'unmountable boot volume' werkte alles gewoon perfect en nu ineens niet meer. Misschien een beetje domme vraag, maar waar kan ik die dingen jij vraagt controleren?

Offtopic:
Bedankt voor het aanpassen. Ik zal er in het vervolg aan denken. :)