Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 22:16
hallo,
ik heb sinds twee weken een samsung d900. nu heb ik vandaag een geheugen kaartje binnengekregen van kingston 1gb micro sd voor in de telefoon. Nu heb ik hem in me telefoon gedaan en dan wil ik hem openen via mijn bestanden en dan geheugenkaart. Dan geeft hij het volgende aan: niet toegestaan. Ik heb hem in de telefoon van me zus getest en daar doet hij het gewoon. Is ook een samsung de 870 volgens mij. in die telefoon heb ik hem ook geformatteerd. dit geeft ook geen resultaat. Ik heb ook al de instellingen van mijn telefoon terug gezet via instellingen en dan reset instellingen en dan alles. Dit geeft ook geen resultaat.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, of heeft iemand dit ook gehad en weet waar het aan kan liggen, bijv dat de geheugenkaartlezer van me telefoon kapot is?
als jullie nog meer moet en weten vraag maar.
Alvast bedankt,

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad met 1 gb van Dane-Elec. Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en een Sandisk van 1Gb gekocht. Het werkt nu zonder probleem. Dit schijnt enig merk te zijn die te combineren is met Samsung telefoons.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 13:45 ]

Verwijderd

Kijk ff hier in de FAQ

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

met ^^

ik had het dus ook. kijk ook ff hier

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Aangezien we nu een mooi centraal topic voor de D900 hebben kan deze wel op slot ;)

Het Samsung D900 Topic Deel 1

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.