Toon posts:

Ps2 op HDTV aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heeft iemand ervaring met de Xploder Hdtv Player? Je zou hiermee heel strak beeld krijgen op de HDTV. Dat zou mij wel goed uitkomen want ik vind het met een component cable wel redelijk tegenvallen. M.a.w. ik vind het er op een gewone tv beter uitzien, maar die heb ik niet meer....

Iemand ervaringen hiermee of tips andersinds? Of beter nog weet iemand een review op het internet te vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 09:57 ]

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben er nog niet achter hoe die Xploder precies werkt.. maar volgens mij krijg je er dezelfde problemen mee als met die VGA hacks, namelijk dat het bij veel spellen toch niet echt feilloos werkt en rare artifcats of haperende spellen tot gevolg heeft. Het probleem met Europese PS2 games is dat er maar weinig zijn die progressive scan ondersteunen en dat is nou net nodig om er een beetje mooi beeld van te maken.

Je moet eens kijken of je toevallig een game in je bezit hebt die progressive scan ondersteunt, dan kun je een beetje inschatten hoe de kwaliteitsverbetering is.

[ Voor 16% gewijzigd door Bigs op 21-09-2006 19:21 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV aangezien het een vraag betreft :)

[edit]
@hieronder: ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum :P

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 22-09-2006 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tikje naar SPV aangezien het een vraag betreft
Wat bedoelt ie hiermee? Ik ben niet al te vaak op dit forum geweest dus vergeef me als het een domme vraag is.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:57:
[...]

Wat bedoelt ie hiermee? Ik ben niet al te vaak op dit forum geweest dus vergeef me als het een domme vraag is.
Dat je topic verplaatst is van Spielerij - Games & Discussies naar Spielerij - Problemen & Vragen :)