Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 15:05

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Ik heb dus een gigaset 900 welke ik wil aanmelden bij zijn basisstation.
Het enige wat ik op google heb kunnen vinden is dit:
Hoe kan ik een Handset Standaard (2000S) aanmelden op een basisstation?

De handset dient uitgeschakeld te worden (Aan/Uit/Lock-toets indrukken totdat het display geheel leeg is)
Op het basisstation dient u de groene knop (pagingtoets) gedurende ca. 10 seconden ingedrukt te houden, totdat u de aanmeldtoon hoort (piepjes), hierna kunt u de pagingtoets loslaten en gaat u verder met de handset.
Op de handset dient u cijfer "1" in te drukken en ingedrukt te houden.
Terwijl u cijfer "1" ingedrukt houdt drukt u tegelijkertijd de aan/uit/lock-toets in.
Het display licht op, hierna laat u de toetsen los.
Vervolgens toetst u de pincode in van het basisstation (systeemcode: bij levering "0000") en sluit u af met een hekje (#).
Na enkele seconden worden de nog vrije interne nummers weergegeven in het display.
U kiest één van deze nummers en toetst dit in op de handset, u hoort nu een bevestigingstoon. De handset is aangemeld en klaar voor gebruik.
M`n basisset gaat netjes piepen, de 1 komt in beeld alleen kan ik geen systeemcode invoeren en ook het hekje doet niets.

Wat doe ik fout, iemand misshien een howto voor een 900 liggen?
Bedankt!

• rogue
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 12:41
Na wat gegoogle blijkt dat er meer zijn die de Gigaset 900 handleiding zoeken; er wordt vaak verwezen naar de handleiding van de 910 die identiek schijnt te zijn.
Ik hoop dat je Duits wat is:
Handleiding Gigaset 910 in PDF

Hope this helps.

CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 15:05

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
rogue schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:24:
Na wat gegoogle blijkt dat er meer zijn die de Gigaset 900 handleiding zoeken; er wordt vaak verwezen naar de handleiding van de 910 die identiek schijnt te zijn.
Ik hoop dat je Duits wat is:
Handleiding Gigaset 910 in PDF

Hope this helps.
Helaas, ik heb deze handleiding gevolgd, maar hij wilde niet aanmelden. M`n andere handset 1000c was al aangemeld. Conclusie: de 900 is verrot.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:13

JdM

Humbled

Nee, je moet eerst je 1000c AFmelden, of die 900 op intern 2 AANmelden ;)