Toon posts:

Gaat dit allemaal in een desktop behuizing ???

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
CPU : Intel® Core 2 Duo E6600
MOBO: Asus P5W DH Deluxe
MEMORY: Corsair XMS TWIN2X2048-6400
VOEDING : Tagan TG500-U25
GRAKA: Asus EN7950GX2/2PHT
HARDDISK: Seagate ST3320620AS
FLOPPY: Teac FD-CR7 7in1
DVD-schrijver:LG Electronics GSA-H20L
DVD-lezer : LG Electronics GDR-8164B

Gaat dit in een desktop behuizing a la silverstone of heb ik dan allerhande problemen

SilverStone LC01SNetzteil WATT: KEIN NT
Bauart: Micro ATX/ATX
Gehäusematerial: Aluminium/Stahl
Einbauschacht 5.25": 2
Einbauschacht 5.25" extern: -
Einbauschacht 3.5" extern: 2
Einbauschacht 3.5" intern: 4
Externe Anschlüsse: Front USB, FireWire, Audio
Vorderseite: 2x USB 2.0, FireWire, Kopfhörer, Mikrofon, Power, Reset Button
Rückseite: PCI Slots, ATX Blende
Lüfter: 1 (80mm)
Abmessungen (BxHxT): 425mm x 159mm x 425mm
Gewicht: 4.54kg
Zubehör: Schrauben
Farbe: silber
Besonderheiten: elegantes Design, Silentlüfter (maximal 21dB)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 18:56 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

sja, dan moet je ff kijken hoe groot die kast is.
Silverstone ken ik van de hifi apperatuur style kastjes (HTPC spul) en daar gaan MicroATX moederborden in... denk niet dat dat moederbord past.
Als de kast low profile is zal je ook nog eens moeten gaan zoeken naar een Low Profle videokaart, en reken maar niet dat je dan het snelste model kan krijgen.
Het snelste wat ik heb gevonden in Low Profile is de Sapphire Radeon X1600Pro HDMI.

edit: ok, die kast is dus MicroATX. Dat mobo past niet. (is 6cm te groot)
Verder zie ik geen melding van Low Profile slots, dus dan zou je in feite die videokaart er in kwijt kunnen.

[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 21-09-2006 19:03 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Mijn Duits is niet fantastisch, maar de eerste regel doet vermoeden dat er zowel micro-atx als atx in kan.
Als er verder ook geen low-profile kaartjes in hoeven zou er geen probleem moeten zijn.

Al kun je je afvragen om zo'n configuratie in een krappe behuizing met 1 80mm fan moet onderbrengen. Zelfs al past het dan is het ongetwijfeld een warme boel.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

MediJack schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:03:
Mijn Duits is niet fantastisch, maar de eerste regel doet vermoeden dat er zowel micro-atx als atx in kan.
Als er verder ook geen low-profile kaartjes in hoeven zou er geen probleem moeten zijn.

Al kun je je afvragen om zo'n configuratie in een krappe behuizing met 1 80mm fan moet onderbrengen. Zelfs al past het dan is het ongetwijfeld een warme boel.
My thoughts exactly... zonder de zaag in die kast te zetten voor extra verkoeling wordt het allemaal veel te heet.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het ziet er toch uit als een gewone ATX kast, ik zou niet weten waarom er dan geen ATX moederbord in kan. ;) Ik raad je toch aan wat meer research te doen m.b.t het bouwen van een PC (zoek b.v. op 'hoe bouw ik een PC' en vooral naar informatie mbt koeling). De faqs helpen je wel op weg :)

Dit topic is gesloten.