Overdreven flamerige houding van crisp t.o.v. IE

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Het is mij de laatste tijd opgevallen dat crisp overdreven flamerig reageert wanneer het (vaak binnen WEB, maar soms ook binnen topics buiten WEB) over Internet Explorer gaat.
Bijvoorbeeld:
crisp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:33:
[...]
Als er daadwerkelijk 'moderne browsers' staat dan zijn de kosten ook voor de klant aangezien IE7 gezien de technische staat nog niet echt 'modern' te noemen is :P
crisp schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:30:
[...]
...
Lood om oud ijzer zoals ze dat zo mooi zeggen, IE7 is nog net zo buggy als IE6... jammer dat de bugs weer net op andere plaatsen zitten, nu moet ik dubbel gaan hacken door de tekortkomingen van Microsoft... :r (die smiley is wel gepast hier)
Ik zie dergelijke reacties vaker voorkomen. Op zich vind ik een opmerking te zijner tijd niet erg, maar crisp's houding tegenover Internet Explorer weet ik nu wel en voegt volgens mij weinig toe aan de discussie.

Verder: wanneer ik een dergelijke -redelijk ongefundeerde- opmerking zou maken, zou ik daarvoor op mijn vingers worden getikt door een mod. Daarom vind ik het opvallend dat crisp gewoon ongegeneerd zijn mening over IE kan verkondigen, terwijl ik, wanneer ik exact hetzelfde zeg maar dan "IE" door "Fx" vervang op mijn vingers word getikt.

Dit topic is verder trouwens niet bedoeld als vete tegen crisp ofzo, alleen bedoeld om een raar misverstand aan de kaak te stellen.

We are shaping the future

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dus dan DM/mail je 'm? Of moeten wij ook onze mening gaan geven over (crisp z'n houding over) IE soms?

The devil is in the details.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Twee voorbeelden, twee maanden uit elkaar. Waarvan ik denk dat ze misschien wel redelijk zijn, als je je realiseert dat we het over iemand hebben dagelijks een strijd moet voeren tegen IE. De eerste is sowieso geen flame, hooguit flamebait (;)) en de tweede is een rant, dat het hem extra werk oplevert.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Wil je dat crisp zijn mening elke keer weer gaat onderbouwen? Dan krijg je elke keer ellelange posts. Crisp heeft een mening (en ik ben het er mee eens) en een onderbouwing daarvoor. Vraag hem maar een keer :)

Maar als je langer in WEB komt weet je ook wel wat crisp ermee bedoelt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik kan me prima in crisp´s mening vinden (ik baal ook wel eens van een of andere vage bug in IE), alleen vind ik het ongepast dat hij iedere keer, te pas en te onpas, zijn mening over IE ventileert. Dat doe ik toch ook niet over de vele ergernissen die ik krijg wanneer ik Firefox gebruik?

We are shaping the future

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Maar als het probleem waarschijnlijk over een bug gaat die er nog altijd is in een browser. Dan is het toch alleen eerlijk om het van te voren te vertellen dat je waarschijnlijk een bug kan tegenkomen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alex schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:15:
Ik kan me prima in crisp´s mening vinden (ik baal ook wel eens van een of andere vage bug in IE), alleen vind ik het ongepast dat hij iedere keer, te pas en te onpas, zijn mening over IE ventileert. Dat doe ik toch ook niet over de vele ergernissen die ik krijg wanneer ik Firefox gebruik?
Het gebruiken van een browser is wat anders dan ervoor developen ;)
Maar ehm, ga je dit van elke user melden waarvan je minstends twee posts ziet die niet meten met jouw beeld van IE? Dan mag je mij ook alvast reporten...

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gezien het topic waarin de 2e post van crisp staat die je quote, vind ik zijn reactie niet meer dan redelijk hoor. Als je de gehele post erbij pakt is het al veel duidelijker hoe hij het bedoelt, maar vooral als je het gehele topic doorleest.

Crisp heeft gewoon veel werk van IE om alles werkend te krijgen dan komt IE7 om de hoek kijken maar blijkt dat IE7 gewoon nog steeds dezelfde bugs heeft, hooguit op andere plaatsen. Dan vind ik zijn reactie wel gepast hoor :) En bij de eerste quote zie ik op een mening na, helemaal niets bijzonders.

Ik denk dat het allemaal wel mee valt met crisp zijn houding. Als hij nou iedere keer als IE langs kwam, een post vol fouten en onvolkomenheden van IE ging posten, dat is wat anders. Maar hier post hij gewoon zijn mening, zij het iets minder onderbouwd. En zoals iemand boven mij ook al zei, als hij zijn mening iedere keer moet onderbouwen dan issie nog wel even bezig met het typen van zijn posts ;) Sowieso is de mening in quote numero 2 wel onderbouwd als je de volledige post leest, vind ik :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

alleen vind ik het ongepast dat hij iedere keer, te pas en te onpas, zijn mening over IE ventileert.
Waarom zie ik dan maar 2 voorbeelden die ook nog eens een maand uit elkaar liggen?

Vergeet iig niet dat hij behoorlijk veel werk heeft om alles goed werkend te krijgen in IE. Dan zou ik hier en daar ook weleens iets scherper zijn op zo'n product ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jouw mening dat alles van MS heilig is kennen we inmiddels ook wel, en daar ergeren wij ons ook wel eens aan. Zo staan we weer kiet. ;)

Feit is dat dit geen publieke discussie behoeft. Als je crisp's manier van reageren niet gepast vindt, dan kun je dat eerst eens met hem zelf overleggen voordat je hem publiekelijk te kijk zet, want daar lijkt dit wel heel erg op.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.