Het is mij de laatste tijd opgevallen dat crisp overdreven flamerig reageert wanneer het (vaak binnen WEB, maar soms ook binnen topics buiten WEB) over Internet Explorer gaat.
Bijvoorbeeld:
Verder: wanneer ik een dergelijke -redelijk ongefundeerde- opmerking zou maken, zou ik daarvoor op mijn vingers worden getikt door een mod. Daarom vind ik het opvallend dat crisp gewoon ongegeneerd zijn mening over IE kan verkondigen, terwijl ik, wanneer ik exact hetzelfde zeg maar dan "IE" door "Fx" vervang op mijn vingers word getikt.
Dit topic is verder trouwens niet bedoeld als vete tegen crisp ofzo, alleen bedoeld om een raar misverstand aan de kaak te stellen.
Bijvoorbeeld:
crisp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:33:
[...]
Als er daadwerkelijk 'moderne browsers' staat dan zijn de kosten ook voor de klant aangezien IE7 gezien de technische staat nog niet echt 'modern' te noemen is
Ik zie dergelijke reacties vaker voorkomen. Op zich vind ik een opmerking te zijner tijd niet erg, maar crisp's houding tegenover Internet Explorer weet ik nu wel en voegt volgens mij weinig toe aan de discussie.crisp schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:30:
[...]
...
Lood om oud ijzer zoals ze dat zo mooi zeggen, IE7 is nog net zo buggy als IE6... jammer dat de bugs weer net op andere plaatsen zitten, nu moet ik dubbel gaan hacken door de tekortkomingen van Microsoft...(die smiley is wel gepast hier)
Verder: wanneer ik een dergelijke -redelijk ongefundeerde- opmerking zou maken, zou ik daarvoor op mijn vingers worden getikt door een mod. Daarom vind ik het opvallend dat crisp gewoon ongegeneerd zijn mening over IE kan verkondigen, terwijl ik, wanneer ik exact hetzelfde zeg maar dan "IE" door "Fx" vervang op mijn vingers word getikt.
Dit topic is verder trouwens niet bedoeld als vete tegen crisp ofzo, alleen bedoeld om een raar misverstand aan de kaak te stellen.
We are shaping the future