Toon posts:

Ipod Nano 2G gaat automatisch aan?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gegoogeld voor me leven maar ik heb niks kunnen vinden.
Misschien dat jullie er wat van weten?

Mijn ipod nano 2gig gaat dus automatisch aan :'( dit is nog al erg vervelend omdat de levensduur al niet zo lang is, en als hij dan nu ook nog is aan is terwijl ik het niet weet gaat t wel heeel snel :P .
Iemand die me hier mee kan helpen?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is een feauteure, handig als je muziek wil luisteren maar te lui bent om em aan te zetten.

probeer hem eens handmatig aan te zetten met je hold knop aan? is mischien je holdfunctie niet helemaal lekker? probeer eens een reset, en een restore?

blup

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:39

breinonline

Are you afraid to be known?

En kijk of er geen alarm is ingesteld in de agenda, dat was eerst bij de mini van mijn vriendin het geval.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

hij gaat inderdaad aan als je op een knopje duwd, kan je tegen gaan door hem uit te zetten en dan op hold....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik had me hold knop gewoon aan dus daar kan het niet door komen. Ik heb geen restore moeten doen omdat hij er om de een of andere duistere reden niet meer automatisch opstart 8)7 toch bedankt.