Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

telefoon voor m'n ma, welke te adviseren :)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
m'n ma wil een nieuwe mobiel. ze heeft nu een koelkast uit het jaar 0 die zo lomp is dat ze hem bijna nooit meeneemt. Het enige wat ze ermee doet is bellen en smsen.

belangrijkste eis is dat ie klein is en simlock-vrij. waar belt de ma van de tweaker mee? ik vind zelf de nokia 3210 wel een aardig toestelletje. ziet er straks uit, lekker klein en alleen bellen/smsen. ik zie hem voor 70 euro op de pricewatch staan. aan te raden? ik bestel van de week ff een simkaartje voor haar. ze belt nu belachelijk veel via de vast lijn met mobiele nummers. dus gaat nergens over :P

gaan voor de nokia 3210 of toch een ander?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Laat haar even naar een winkel gaan en laat haar kijken wat er nu bestaat. Kan ze zelf een mening wel uit maken denk ik.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Samsung ultra edition of nokia. Dat zijn de telefoons die nmm het makkelijkste te gebruiken zijn.
Qua formaat maakt het allemaal niet zeer veel uit, hoewel die samsungs wel lekker plat zijn

Copy.com

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Nokia 3310 werkt vaak ook nog prima, of voor de wat luxere ma is een 3510i wel aardig :)
Even makkelijk te bedienen als een 3310, maar wel met kleurenscherm (= véél duidelijker te lezen) en niet zo'n bol uiterlijk.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Er komt binnenkort een Nokia 2610 uit. Als prepaid KPN voor iets van 80 euro's

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 09:18
ja de 2610 heeft een groot scherm en duidelijke knoppen.. los te koop bij de phonehouse voor 120 euro uit mn hoofd

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De Nokia 3100 natuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://e-katalog.ru/jpg_zoom1/30859.jpg

Of de 3120, die is nagenoeg helemaal gelijk.

Ik vind hem handig om mee te werken en er zitten geen overbodige prullen aan. Ook het scherm is duidelijk. Het enigste nadeel (van de 3100) is de krasgevoeligheid. Na één dag zat er bij mij al een kras op :/ Niet in jeansbroeken steken dus ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Admiral Freebee op 22-09-2006 00:23 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het vinden van een simpel toestel zoals de Nokia 1110 is vrij eenvoudig. Aangezien je daarnaast geen specifieke eisen aangeeft is het voor ons ook moeilijk je te helpen. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen smaak.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.