Ik ben in het "gelukkige" bezit van een netwerk schijf, nu is helaas de firmware update mislukt en is de netwerkschijf alleen nog toegankelijk via de USB. Wie weet of er een mogelijkheid is om nieuwe firmware via de USB in te laden?
Mja, dan zul je toch eerst even aan moeten geven om welke NAS het gaat, want onze glazen bollen zijn helaas permanent in de revisie
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik ben bang dat er zo een moderator komt die je wat meer gaat vertellen over de standaarden die hier op het forum in acht dienen te worden genomen.
Maar ik zou beginnen met het merk/type van het apparaat
en wat je gedaan hebt, en wat je geprobeerd hebt
Maar ik zou beginnen met het merk/type van het apparaat
en wat je gedaan hebt, en wat je geprobeerd hebt
Het gaat om het type: 3.5" LAN Hard Drive Enclosure (www.hotway.com)
Wat heb heb ik gedaan, wist ik maar wat ik heb gedaan. De firmware update liep vast en ik heb hem afgekapt, natuurlijk tegen beter weten in. Via de USB poort kan ik nog wel connectie maken. Nu dacht ik dan moet het mogelijk zijn om de firmware via de USB kan inladen, maar misschien denk ik teveel?
Wat heb heb ik gedaan, wist ik maar wat ik heb gedaan. De firmware update liep vast en ik heb hem afgekapt, natuurlijk tegen beter weten in. Via de USB poort kan ik nog wel connectie maken. Nu dacht ik dan moet het mogelijk zijn om de firmware via de USB kan inladen, maar misschien denk ik teveel?
Op je link krijg ik een of andere semi spam siteVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:38:
Het gaat om het type: 3.5" LAN Hard Drive Enclosure (www.hotway.com)
Maar als ik jou was zou ik eens kijken wat een nieuwe enclosure kost, want ik denk dat dat de makkelijkste oplossing is: gewoon een nieuwe externe enclosure kopen. Door de fabrikant laten flashen zal namelijk nog allicht duurder zijn
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)