Toon posts:

[BI] Siebel Analytics

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral weet ik niet of men topic op de juiste plaats staat. Zoniet men excuses.

Men vraag bestaat erin of men via Siebel Analytics ook in staat is een soort van weblogging te doen. vb: aantal bezoekers registreren.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 16:08

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik gok dat je een reactie krijgt c.q. de vraag krijgt voorgeschoteld van: "Heb je al contact opgenomen met de makers van het pakket?" en dat het topic vervolgens gesloten gaat worden :)

in Programming wordt normaliter geen support op pakketten van anderen gegeven :)

[ Voor 32% gewijzigd door gorgi_19 op 21-09-2006 15:53 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi ElOrso en welkom op GoT. :)

Zoals gorgi al zegt geven we hier geen support op scripts en programma's van derden. Dit kunnen de makers van de software in kwestie veel beter. ;)

Daarnaast mis ik in je topic nogal wat eigen inzet, en dat is nou juist iets wat we vereisen in elk topic hier op GoT. We helpen hier alleen mensen die zichzelf ook proberen te helpen. ;) Lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) door, en daarna Programming Beleid - De "quickstart". In beide links kun je lezen hoe het er respectievelijk hier op GoT en hier in Programming aan toe gaat. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.