Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Virus dat terug blijft komen...

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb last van een virus op mij PC die steeds terug blijf komen en ik begin nu ook andere (nieuwe) virussen. Gelukkig zet mijn virus scan ze steeds uit ik heb al een hitmanpro erover gehaalt en men laaste win XP security geinstalleerd en ik heb een firewall die het volgens mij ook moet blockeren maar toch blijf het virus opkomen (en word auto-uitgezet)

De virussen zijn:

Dailer.Trojan
Dailer.Downloader (weet niet precies de naam)
en nog een paar waar ik de naam niet van weet

Weet iemand mischien waar ik naar moet kijken want ik heb het vermoeden dat een programmatje elke keer die virussen naar binnen stuurt

Bedankt alvast :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Start eens op in veilig modus en scan dan nog eens. Verwijder de entry's met hijackthis en kijk toch even met een registry cleaner voor de zekerheid. Ook zou je een startup checker (bijvoorbeeld van www.merijn.org) uit kunnen proberen.

En over je virussen zijn echt wel wat info te vinden:
Dailer. Trojan
en Dailer. Downloader. Het zou ook een typfout aan jouw kant kunnen zijn, en dan zou het een Dialer moeten zijn.

[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 21-09-2006 15:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:52
Outerspace schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:34:
Start eens op in veilig modus en scan dan nog eens. Verwijder de entry's met hijackthis en kijk toch even met een registry cleaner voor de zekerheid. Ook zou je een startup checker (bijvoorbeeld van www.merijn.org) uit kunnen proberen.

En over je virussen zijn echt wel wat info te vinden:
Dailer. Trojan
en Dailer. Downloader. Het zou ook een typfout aan jouw kant kunnen zijn, en dan zou het een Dialer moeten zijn.
En daarna nogmaals opnieuw opstarten in veilige modus en nog een keer checken om er zeker van te zijn dat het weg is.
Wanneer je dan weer in Windows komt nog een keer controlleren voor de zekerheid.

Als je de namen van de virussen/trojans hebt, kun je middels google vinden of er een oplossing voor is.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Systeem restore uitzetten, dan alles schoonmaken(en/of in veilige mode), dan restore weer aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
dat veilig had ik al gedaan maar dat werkte niet :(
Ik kijk nu voor dat registery cleaner

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Ik had een keer spyware dat was gekoppeld aan een ander vaag iets (trojan ofzo) dat toen een melding gaf dat er spyware was, en dat windows een programma daarvoor had (zogenaamd, dat was de trojan), dus ik lekker daar op klikken en toen deed m'n virusscanner niets meer. Via windows live virusscanner uiteindelijk de computer ff schoongeveegd, maar misschien is het zoiets.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:29
ik denk dat hij na 3 jaar de oplossing wel weet hoor ;)

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
oh, niet gekeken naar de datum
maar je weet maar nooit met sommige mensen...

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

lol :P

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

* pasta graaft een sloot en gooit er deze oude koe weer in. :Y)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.