Hello,
Ik heb dringend een laptop nodig voor mijn studies. Ik moet namelijk regelmatig naar het buitenland om presentaties te geven en ben op zoek naar een redelijk goedkope laptop de toch een tijdje mee gaat kunnen. Ik verblijf in Engeland dus de prijzen zijn in pond (1 pond is ongeveer anderhalve euro).
Ik had volgende laptops op het oog, kan iemand aanraden welke de beste keus zou zijn of als ik voor een andere goedkopere processor zou kunnen gaan. Het is voornamelijk voor presentaties en rekenintensieve toepassingen en af en toe wat photoshop e.d. niet voor gaming.
TOSHIBA A110-233 Laptops ( # Intel Core Solo T1350 1.86GHz
# 533 MHz FSB
# 2MB Cache
# 512 MB RAM
# 40 GB Hard Drive
# DVD ReWriter MultiDrive
# 15.4" Widescreen Display
# Microsoft Windows XP Home
# 128mb Intel 945 Graphics Card
# 1 Year FREE Warranty
470 pond
TOSHIBA SATELLITE A110-252 Laptops
Intel Core Duo T2050 1.6 ghz
2MB Cache, 1.60GHz, 533 MHz FSB
- 60 GB Hard Drive
- DVD ReWriter MultiDrive
- Wireless Enabled
- Microsoft Windows XP Home
- 128mb Intel 945 Graphics Card Type
- 3 of USB Connections
- 2.72 kg Weight
- 15.4" Widescreen Display
- 1 Year FREE Warranty
550 pond
of zij ik beter voor een oudere pentium mobile based laptop gaan of amd processor?
enige tips?
bedankt
Ik heb dringend een laptop nodig voor mijn studies. Ik moet namelijk regelmatig naar het buitenland om presentaties te geven en ben op zoek naar een redelijk goedkope laptop de toch een tijdje mee gaat kunnen. Ik verblijf in Engeland dus de prijzen zijn in pond (1 pond is ongeveer anderhalve euro).
Ik had volgende laptops op het oog, kan iemand aanraden welke de beste keus zou zijn of als ik voor een andere goedkopere processor zou kunnen gaan. Het is voornamelijk voor presentaties en rekenintensieve toepassingen en af en toe wat photoshop e.d. niet voor gaming.
TOSHIBA A110-233 Laptops ( # Intel Core Solo T1350 1.86GHz
# 533 MHz FSB
# 2MB Cache
# 512 MB RAM
# 40 GB Hard Drive
# DVD ReWriter MultiDrive
# 15.4" Widescreen Display
# Microsoft Windows XP Home
# 128mb Intel 945 Graphics Card
# 1 Year FREE Warranty
470 pond
TOSHIBA SATELLITE A110-252 Laptops
Intel Core Duo T2050 1.6 ghz
2MB Cache, 1.60GHz, 533 MHz FSB
- 60 GB Hard Drive
- DVD ReWriter MultiDrive
- Wireless Enabled
- Microsoft Windows XP Home
- 128mb Intel 945 Graphics Card Type
- 3 of USB Connections
- 2.72 kg Weight
- 15.4" Widescreen Display
- 1 Year FREE Warranty
550 pond
of zij ik beter voor een oudere pentium mobile based laptop gaan of amd processor?
enige tips?
bedankt