2 vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Hallo, ik had 2 vragen.

Wat zou ik nog voor een MSI6199va + celly500@566Mhz kunnen krijgen?

En ik heb nu een dimmetje van 128 mb er bij gekocht allen kon ik kiezen tussen 2 soorten,
Infineon dimm met aan 1 kant chips 7.5 Ns of een Huyndai geheugen met aan alle bij kanten van de dimm chips.

Ze zouden allebij 2-2-2 zijn, welke kan ik nu het beste nemen??

Thnx Eppie

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bord + proc: 200 piek als je mazzel hebt

7.5 ns geheugen en dan 2-2-2? Zal wel PC100 zijn dan :)
Single of doublesided maakt qua snelheid
niets uit. Als je later nog wilt gaan uitbreiden zou ik single-sided nemen, sommige chipsets kunnen maar een beperkt aantal double-sided DIMMs aansturen. Ik zou dus voor die Infineon module gaan (als die Hyundai tenminste ook 7.5 ns is)

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Goedemorgen eppie, ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.

Zie in de wiskunde les. :?:?:?:?

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 10:02 schreef straracz het volgende:
Goedemorgen eppie, ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.

Zie in de wiskunde les. :?:?:?:?
offtopic:
Ik heb gister mijn asus prb-f mobo p II 400, in eeen at kasts gezaagd en geboort, dat ding zit helemaal FOKKIN vol, is erg lachen geworden, echt zo`n oud p 60 kastje, en daar zit gewoon een redelijk snelle server in :). Alles bij elkaar gesprokkeld ouwe shit in de kast. Errug grappig allemaal geworden :P

Oftewel, ga dat doen ipv je ouwe systeempie te verkopen :). IS een stuk praktischer en nuttiger >:)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is wel een leuk idee een servertje , zat ik zelf ook aan te denken maar dan dacht ik aan een terminal server, zodat ik op school ook thuis wat kan doen, maar ja dan moet ik ook weer ram kopen en alles, en aangezien ik geen geld heb :( gaat dat moeilijk :) .

En als ik hem kwijt kan kan ik wel een nieuwe duron of tb + mobo kopen.

Eppie