Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange World... nu en dan?

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik wil 'nu en dan' gebruik maken van Orange World. Nu snap ik dat het € 6,- uit je bundel kost om per maand voor 25Mb data transer te mogen zorgen. Maar wat als ik gewoon een paar dagen Orange World activeer via de website en weer deactiveer? Halen ze dan gewoon € 6,- uit m'n bundel en is het dan voor mij pech dat ik slechts 1Mb gebruik?

Ik vind de Orange site een regelrechte ramp, echt heldere info is lastig te vinden. Iemand die het weet?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik weet het niet, maar Orange kan je natuurlijk ook bereiken via je telefoon ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Orange World voor een dag
Om 24 uur gebruik te kunnen maken van Orange World betaal je een bedrag van € 1,50 uit je beltegoed of bundel. Hiervoor heb je eenmalig toegang tot dezelfde content als bij een abonnement. Voor het internetten betaal je € 3,- per MB. Op je rekening staat het bedrag vermeld onder het kopje Orange World entree.
Hoe weet ik wanneer de voordeelbundel Orange World ingaat?
De voordeelbundel Orange World gaat direct na het aanzetten in. Je kunt dus meteen mobiel internetten. Het maandelijkse bedrag van € 6 wordt vanaf je eerst volgende rekening van je bundel afgetrokken. De periode tot aan je eerste rekening wordt pro rata verrekend op je eerste rekening.
Hoe kan ik de voordeelbundel Orange World uitzetten?
Je kunt de voordeelbundel Orange naar vast weer uitzetten wanneer je wilt. Bel daarvoor naar de Orange klantenservice (1200 vanaf mobiel of +3128500777 vanaf vast). Je ontvangt een smsje als de dienst is uitgezet. Vanaf 6 juni kun je de dienst zelf uitzetten via mijn account. Zodra je de voordeelbundel hebt uitgezet, ontvang je niet meer het voordeel. Je kunt pro rata een deel van de maandelijkse fee terugkrijgen.
Het is allemaal wel te vinden op de site, maar de navigatie is inderdaad een ramp. Naast het probleem dat het activeren van Orange World tot 24 uur kan duren (ik neem aan dat als je het incidenteel gebruikt, je het na het activeren ook direct wilt gebruiken), denk ik ook niet dat ze blij gaan worden als het vaak aan- en uitgezet wordt.

Orange World voor een dag is naar verhouding wel erg duur :? Tarieven voor wappen zonder bundel heb ik ook niet kunnen vinden, heb je dat al uitgeprobeerd? Misschien lukt het wel gewoon, en dan even op de rekening wachten wat ze daarvoor rekenen.

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
cowgirl schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:27:
[...]
[...]
[...]

Het is allemaal wel te vinden op de site, maar de navigatie is inderdaad een ramp. Naast het probleem dat het activeren van Orange World tot 24 uur kan duren (ik neem aan dat als je het incidenteel gebruikt, je het na het activeren ook direct wilt gebruiken), denk ik ook niet dat ze blij gaan worden als het vaak aan- en uitgezet wordt.

Orange World voor een dag is naar verhouding wel erg duur :? Tarieven voor wappen zonder bundel heb ik ook niet kunnen vinden, heb je dat al uitgeprobeerd? Misschien lukt het wel gewoon, en dan even op de rekening wachten wat ze daarvoor rekenen.
Ah. Ok. Dat zocht ik dus...
Sja ik wilde even zien hoe leuk het is om met Opera Mini op m'n SE W810 te internetten. Nadat ik het had aangevraagd las ik dat het helemaal niet zou kunnen op een W810. :?
Maar na 2 uur was Orange World geactiveerd en werkt het op zich prima. Maar de lol is er al snel af, ik hou die € 6,- liever om te bellen. Dus deactiveer ik de boel straks maar weer.

Wappen kan idd ook. Dat gaat toch gewoon via een inbelnummer (geen gprs) en dan betaal je dus gewoon per minuut?