Orange World voor een dag
Om 24 uur gebruik te kunnen maken van Orange World betaal je een bedrag van € 1,50 uit je beltegoed of bundel. Hiervoor heb je eenmalig toegang tot dezelfde content als bij een abonnement. Voor het internetten betaal je € 3,- per MB. Op je rekening staat het bedrag vermeld onder het kopje Orange World entree.
Hoe weet ik wanneer de voordeelbundel Orange World ingaat?
De voordeelbundel Orange World gaat direct na het aanzetten in. Je kunt dus meteen mobiel internetten. Het maandelijkse bedrag van € 6 wordt vanaf je eerst volgende rekening van je bundel afgetrokken. De periode tot aan je eerste rekening wordt pro rata verrekend op je eerste rekening.
Hoe kan ik de voordeelbundel Orange World uitzetten?
Je kunt de voordeelbundel Orange naar vast weer uitzetten wanneer je wilt. Bel daarvoor naar de Orange klantenservice (1200 vanaf mobiel of +3128500777 vanaf vast). Je ontvangt een smsje als de dienst is uitgezet. Vanaf 6 juni kun je de dienst zelf uitzetten via mijn account. Zodra je de voordeelbundel hebt uitgezet, ontvang je niet meer het voordeel. Je kunt pro rata een deel van de maandelijkse fee terugkrijgen.
Het is allemaal wel te vinden op de site, maar de navigatie is inderdaad een ramp. Naast het probleem dat het activeren van Orange World tot 24 uur kan duren (ik neem aan dat als je het incidenteel gebruikt, je het na het activeren ook direct wilt gebruiken), denk ik ook niet dat ze blij gaan worden als het vaak aan- en uitgezet wordt.
Orange World voor een dag is naar verhouding wel erg duur

Tarieven voor wappen zonder bundel heb ik ook niet kunnen vinden, heb je dat al uitgeprobeerd? Misschien lukt het wel gewoon, en dan even op de rekening wachten wat ze daarvoor rekenen.