Toon posts:

pc loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik mijn pc heb aangezet, start hij op en als hij bij het bureaublad is loopt hij vast en kan ik helemaal niets meer. ook na tig keer resetten doet hij het niet.
heb inmiddels via de windows cd geprobeerd te herstellen, helpt niet.
de veilige modus doet het wel, geprobeerd fouten op te sporen, geeft geen fouten aan.
is er nog iets wat ik kan doen voordat ik windows er helemaal opnieuw op moet zetten?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou voor de zekerheid toch een virusscan starten in Veilig Modus. Daarnaast zou je natuurlijk de testtooltjes kunnen gebruiken voor de zekerheid (mem/hdd), maar je zou ook kunnen kijken naar uitroeptekentjes in Apparaatbeheer of errors in je logboek.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
virusscan al gedaan geeft niets aan.

• Outerspace

Outerspace

Zou het niet een driver probleem kunnen zijn?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ja zou best kunnen hoor, heb niet veel verstand van computers. Kan er wel mee uit de voeten maar dit gaat mij ook even boven mijn pet. Hoe kan ik dat zien of oplossen dan.??

• Outerspace

Outerspace

Opstarten in veilig modus, ga naar Apparaatbeheer -> en kijk naar uitroeptekentjes.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ga het proberen.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 12:29

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik denk dat dit topic nog ongeveer een kwartiertje open is en dan minstens gemoved wordt en anders een slotje krijgt ;)

anyways. Heb je al in het even log gekeken? Misschien dat daar nog wat hints staan.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Gister nog...Gator was verwijderd. Wilde hij een dll bestand laden, kon dit niet vinden, liep Windows bij het laden vd desktop vast.
Search gedaan op ALLES van gator + adaware eroverheen. probleem opgelost....echt HEEL vaag (en via msconfig kon ik echt nergens iets vinden dat Gator opgestart moest worden, en toch deed ie t :S )

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Outerspace

Outerspace

shootguy2 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:00:
Gister nog...Gator was verwijderd. Wilde hij een dll bestand laden, kon dit niet vinden, liep Windows bij het laden vd desktop vast.
Search gedaan op ALLES van gator + adaware eroverheen. probleem opgelost....echt HEEL vaag (en via msconfig kon ik echt nergens iets vinden dat Gator opgestart moest worden, en toch deed ie t :S )
Bij www.merijn.org kan je een startupviewer downloaden, hiermee is hij vast te vinden. En natuurlijk zou er ook wel iets zijn verstruind in het register. Met een registercleaner kan je die weer eruitpluizen (wel allemaal op eigen risico natuurlijk).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Sabri, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)

Gebrek aan zelfwerkzaamheid/inzet dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.