Ik ben hier bezig om een configuratie van een Speedtouch V5 te plaatsen op een V6 router. Ik upload het .ini bestand, daarna gaat de Speedtouch bezig. Op een gegeven moment houdt Mozilla het voor gezien, en lijkt er verder niets te gebeuren. Het veranderen van het IP adres van de router lijkt ook niet te gebeuren. Deze configuratie werkt uitstekend op V5 routers (al een stuk of 15 geconfigureerd zonder noemenswaardige problemen) maar op V6 blijkt het niet te werken.
Op internet kom ik eigenlijk niet veel verder, waarschijnlijk omdat dit een heel specifiek probleem is, en nog niet echt veel mensen gebruik maken van V6 firmware.
Weet iemand hoe het zit met de compatiblity wat betreft Speedtouch V5 en V6 routers, en hoe ik dit kan verhelpen ?
Op internet kom ik eigenlijk niet veel verder, waarschijnlijk omdat dit een heel specifiek probleem is, en nog niet echt veel mensen gebruik maken van V6 firmware.
Weet iemand hoe het zit met de compatiblity wat betreft Speedtouch V5 en V6 routers, en hoe ik dit kan verhelpen ?