[HTML] Anchor werkt niet in Moz

Pagina: 1
Acties:

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 13:36
Ik zit met een enigzins raar probleem op een van mijn websites. Het gaat om de pagina: http://www.tralie.nl/occasions.html. Als ik deze pagina door de w3 validator haal krijg ik netjes gevalideerde code, niets mee mis zou je zeggen. In IE werkt alles ook perfect, maar open 'm eens in mozilla en probeer op het plaatje bij de eerste occasion te klikken. Het lijkt alsof daar helemaal geen link is, terwijl dat wel degelijk het geval is (zie IE + code). Dit probleem kwam op meerdere delen van de website voor, ook in plain text. Ik kon het hier en daar oplossen door (raar maar waar) wat meer tekst te typen waardoor de link naar de volgende regel verschoof. Niets aangepast in de code, alleen wat tekst ervoor gezet en het werkte ineens wel. Ik kan ook geen syntax fouten ontdekken, dus wat er nu misgaat is mij een raadsel. Wie snapt dit wel?

De enige fout die mozilla me laat zien is een onbekend css element "box-sizing", maar dat is logisch aangezien ik overal "box-sizing" en "-moz-box-sizing" gebruik.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Je div#hoofdmenu ligt over het plaatje heen ;)
Zet die maar eens op width: auto of width: 150px

[ Voor 35% gewijzigd door André op 21-09-2006 12:49 ]

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:17
of z-index gebruiken

• jsiegmund
Verdraaid, helemaal niet bij stilgestaan. Werkt inderdaad weer prima nu!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Ik zag het met de Webdevelopers extentie in FF: Outline -> Outline Block level elements ;)

• jsiegmund
Hoe heet die extensie precies als ik vragen mag? Zoeken op "webdevelopers" geeft niets bruikbaars

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

Reinier

\o/

Ik gok dat het om deze gaat :)

• jsiegmund
Ah, bijzonder prettig zo'n meedenkende zoekmachine 8)
Pagina: 1