We zijn een beetje uitgekeken op HP. Goeie service met Care Packs e.d., dat wel, maar het komt nu steeds vaker voor dat als er een moederboard vervangen is, er andere problemen de kop opsteken. Hardware die ineens incompatible is, drivers die niet meer werken, enz..
We zijn een bedrijf met +/- 50 mensen en ongeveer 30 daarvan gebruiken een laptop.
Dus we willen overstappen naar een ander merk, maar ik heb alleen met HP ervaring. Dus... welke merken laptops gebruiken jullie? En zijn er echt grote problemen mee, of ben je juist erg tevreden over de (zakelijke) service van het merk?
Misschien is een betere vraag: welk merk laptops kan je het beste hebben voor zakelijk gebruik? Ik weet dat je daar erg lang over kan discussiëren, dus geef me maar je subjectieve mening in plaats van harde technische argumenten
Discussie over de technische kant mag natuurlijk, maar ik wil eigenlijk een beetje weten of er concensus bestaat onder IT'ers over wat de beste zakelijke laptop is of dat het echt heel erg verdeeld is.
(Edit: we zijn een adviesbureau en werken met Microsoft Office en internet. Geen zware grafische dingen, gewoon licht kantoorwerk.)
Poll: Welk merk laptop kan je het beste hebben voor zakelijk gebruik?
• Acer
• Apple
• Asus
• BTO
• Compaq/HP
• Dell
• Fujitsu Siemens
• IBM
• inNote
• Packard Bell
• Sony
• Toshiba
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
We zijn een bedrijf met +/- 50 mensen en ongeveer 30 daarvan gebruiken een laptop.
Dus we willen overstappen naar een ander merk, maar ik heb alleen met HP ervaring. Dus... welke merken laptops gebruiken jullie? En zijn er echt grote problemen mee, of ben je juist erg tevreden over de (zakelijke) service van het merk?
Misschien is een betere vraag: welk merk laptops kan je het beste hebben voor zakelijk gebruik? Ik weet dat je daar erg lang over kan discussiëren, dus geef me maar je subjectieve mening in plaats van harde technische argumenten
(Edit: we zijn een adviesbureau en werken met Microsoft Office en internet. Geen zware grafische dingen, gewoon licht kantoorwerk.)
Poll: Welk merk laptop kan je het beste hebben voor zakelijk gebruik?
• Acer
• Apple
• Asus
• BTO
• Compaq/HP
• Dell
• Fujitsu Siemens
• IBM
• inNote
• Packard Bell
• Sony
• Toshiba