Toon posts:

dns fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

ik heb sinds kort internetplusbellen van kpn
nu heb ik het volgende probleem,als ik een bepaalde pagina open kan ik wel op de hoofdpagina komen maar zodra ik naar een vervolgpagina van dezelfde site ga zegt ie dat de pagina niet kan worden gevonden dit gebeurd niet altijd maar van de 10 keer dat ik het probeer doet ie dat zeker 8 keer
heb al van alles geprobeerd maar ben niet zo'n techneut
kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik dit oplos
het vreemde is dat ie het maar op 1 site doet voor de rest doen alle pagina's en site's het zoals ze het horen te doen

groeten volvo

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Als het bij een site gebeurd, is er een grote kans dat het aan die site ligt ipv DNS.
Welke site gaat het om?

Ps: zou je gebruik willen maken van hoofdletters en leestekens, dat leest wat pretiger.

Verwijderd

Topicstarter
Andere mensen hebben geen probleem op/met deze site.
Het gaat om de site,zaaien-en-oogsten.nl.
Ik ken een admin op deze site en andere gebruikers en die hebben nergens last van.

Groeten Volvo

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik neem aan dat het nog het zelfde probleem is als in: Http://zaaien-en-oogsten....e27e64b6b912f28bbaa2fe#60

Probeers eens of je wanneer je NIET ingelogt bent, ook problemen hebt? (als je automatisch ingelogt wordt, je even uitloggen).

Als het dan goed gaat zou het aan de certificaten kunnen liggen. Probeer hier eens wat aan te tweaken.
Wanneer je Firefox hebt: >extra- opties- geavanceerd- beveiliging- en dan kiezen "automatisch een certificaat selecteren".

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Het is overigns een bagger antwoord wat je daar krijgt.

Dat certificaat is uitgegeven aan www.snakeoil.dom (geen geldige tld op internet) en wordt gebruikt voor deze website.
Bovendien is het certificaat wel degelijk verlopen.

Als jij dit probleem echt alleen maar op deze website hebt, dan ligt het toch echt aan die site, en niet aan je computer.

@canonball: Dat automatisch certificaat selecteren is alleen voor sites die een clientcertificaat als authorisatie willen gebruiken. Dan selecteerd FireFox (hopelijk) het correcte certificaat uit de lijst met persoonlijke certificaten (mocht je er meerdere hebben)
Helaas werkt dat niet altijd feilloos.

Ohja, @ volvo:
Je hoeft op dit forum niet te groeten, dat doen we per default

[ Voor 15% gewijzigd door Equator op 21-09-2006 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
@cannonball:Het probleem is zowel in als uitgelogd.
@equator:Maar hoe kan het dan dat andere mensen dit probleem niet hebben op dezelfde site.

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 23:41
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:20:
@cannonball:Het probleem is zowel in als uitgelogd.
@equator:Maar hoe kan het dan dat andere mensen dit probleem niet hebben op dezelfde site.
Probeer eens in de webinterface(192.168.2.1) de 'attack detection' op medium te zetten, dat wil vaak nog wel eens helpen..

Inloggen op: 192.168.2.1, (standaard) wachtwoord: admin
Internet ---> Firewall ----> Attack Detection

Just a simple thought....

Verwijderd

Topicstarter
ook geprobeerd werkt ook niet
Pagina: 1