Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hello,
ik heb m'n MDA vario geen nieuwe ROM gegeven, ben bang dat ik mijn dure medische software dan kwijt ben. (enorm gedoe om een nieuw wachtwoord te krijgen)
Bij Mediamarkt werd een A2DP pach geinstalleerd op m' n Vario, en ik kon met de i tech blueband uitstekend luisteren naar muziek.
Echter, na een tijdje stopte deze ermee,
en ik zie dan het headset icoontje uit de blauwe balk verdwijnen.
Paren gaat prima, maar nu verdwijnt det headset icoontje direct na het paren uit de balk.

Is er een oplossing, zodat ik toch met m'n t-mobile mda vario bluetooth headset kan gebruiken?
Of moet er toch die nieuwe ( nou ja nieuw) ROM op geinstalleerd worden?
Ik hoorde dat de t-mobile rom update geen A2DP ondersteunt/heeft en dat dat AKU 2.0 is??
En hoe zit dat met AKU 2.3???
Werkt A2DP dan wel op de MDA Vario?? 8)7

Graag iemands hulp...
Pieter

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:05:
Hello,
ik heb m'n MDA vario geen nieuwe ROM gegeven, ben bang dat ik mijn dure medische software dan kwijt ben. (enorm gedoe om een nieuw wachtwoord te krijgen)
Bij Mediamarkt werd een A2DP pach geinstalleerd op m' n Vario, en ik kon met de i tech blueband uitstekend luisteren naar muziek.
Echter, na een tijdje stopte deze ermee,
en ik zie dan het headset icoontje uit de blauwe balk verdwijnen.
Paren gaat prima, maar nu verdwijnt det headset icoontje direct na het paren uit de balk.

Is er een oplossing, zodat ik toch met m'n t-mobile mda vario bluetooth headset kan gebruiken?
Of moet er toch die nieuwe ( nou ja nieuw) ROM op geinstalleerd worden?
Ik hoorde dat de t-mobile rom update geen A2DP ondersteunt/heeft en dat dat AKU 2.0 is??
En hoe zit dat met AKU 2.3???
Werkt A2DP dan wel op de MDA Vario?? 8)7

Graag iemands hulp...
Pieter
Misschien was het handiger om dit in het centrale Wizard/Vario te plaatsen,maar goed.
A2DP is werkend te krijgen op de Vario. Echter dien je in het bezit te zijn van een AKU 2.0 rom. Deze heeft T-Mobile [url=http://http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/service/hardware_updates/mda_vario_update.aspx]hiero[/url]
beschikbaar gesteld. Je kunt ook een AKU2.3 rom gebruiken met ingebouwde A2DP, deze is echter niet officieel verkrijgbaar via T-Mobile (geen garantie ed.)

Succes

Verwijderd

Topicstarter
centrale Wizard/Vario ?? Ik ben nieuw en kan niet vinden waar centrale Wizard/Vario zit??

Sorry?

Weet je zeker dat ikeerst AKU 2.0 moet downloaden, en dan de A2DP patch moet installeren?
thanxs

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:34:
centrale Wizard/Vario ?? Ik ben nieuw en kan niet vinden waar centrale Wizard/Vario zit??

Sorry?

Weet je zeker dat ikeerst AKU 2.0 moet downloaden, en dan de A2DP patch moet installeren?
thanxs
Ja weet ik zeker zie hier

En het centrale topic bevindt zich hierzo

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Daar kun je nu dan ook terecht voor je toekomstige vragen:

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60