Hello,
ik heb m'n MDA vario geen nieuwe ROM gegeven, ben bang dat ik mijn dure medische software dan kwijt ben. (enorm gedoe om een nieuw wachtwoord te krijgen)
Bij Mediamarkt werd een A2DP pach geinstalleerd op m' n Vario, en ik kon met de i tech blueband uitstekend luisteren naar muziek.
Echter, na een tijdje stopte deze ermee,
en ik zie dan het headset icoontje uit de blauwe balk verdwijnen.
Paren gaat prima, maar nu verdwijnt det headset icoontje direct na het paren uit de balk.
Is er een oplossing, zodat ik toch met m'n t-mobile mda vario bluetooth headset kan gebruiken?
Of moet er toch die nieuwe ( nou ja nieuw) ROM op geinstalleerd worden?
Ik hoorde dat de t-mobile rom update geen A2DP ondersteunt/heeft en dat dat AKU 2.0 is??
En hoe zit dat met AKU 2.3???
Werkt A2DP dan wel op de MDA Vario??
Graag iemands hulp...
Pieter
ik heb m'n MDA vario geen nieuwe ROM gegeven, ben bang dat ik mijn dure medische software dan kwijt ben. (enorm gedoe om een nieuw wachtwoord te krijgen)
Bij Mediamarkt werd een A2DP pach geinstalleerd op m' n Vario, en ik kon met de i tech blueband uitstekend luisteren naar muziek.
Echter, na een tijdje stopte deze ermee,
en ik zie dan het headset icoontje uit de blauwe balk verdwijnen.
Paren gaat prima, maar nu verdwijnt det headset icoontje direct na het paren uit de balk.
Is er een oplossing, zodat ik toch met m'n t-mobile mda vario bluetooth headset kan gebruiken?
Of moet er toch die nieuwe ( nou ja nieuw) ROM op geinstalleerd worden?
Ik hoorde dat de t-mobile rom update geen A2DP ondersteunt/heeft en dat dat AKU 2.0 is??
En hoe zit dat met AKU 2.3???
Werkt A2DP dan wel op de MDA Vario??
Graag iemands hulp...
Pieter